Grigore Vieru s-a nascut in 14 februarie

gvieru2Daca ar fi trait,ar fi implinit 74 de ani in 14 februarie.Grigore Vieru ,poetul român al carui vis a fost sa treaca Prutul, membru de onoare al Academiei Române.

REAPRINDETI CANDELA

Reaprindeţi candela-n răscruce
Lângă busuiocul cel mereu—
Degerat la mâni si la picioare
Se întoarce-acasă Dumnezeu.

Doamne,Cel din slăvi creştine
Ce păcate oare-ai săvârşit
Că te-au dus acolo si pe Tine
In Siberii fără de sfârşit ?!

Refren:
Toate le ierti,
Doamne de sus,
Cu blândeţe măreaţă
Chiar şi pe cei care te-au dus
In Siberii de gheaţă

Ninge frigul şi pustiul plouă
Degerată-mi este inima
Doamne,bine nu ne-a fost nici nouă
Fără sfatul şi lumina Ta

Doamne, intră şi-n a mea chilie
Si-amândoi, răniţi şi îngheţaţi
Să ne încălzim cu bucurie
Unul lângă altul ca doi fraţi.

Refren.
Toate le ierti,
Doamne de sus,
Cu blândeţe măreaţă
Chiar şi pe cei care te-au dus
In Siberii de gheaţă.

4 Responses to Grigore Vieru s-a nascut in 14 februarie

  1. octavpelin spune:

    Gabi,mi-ai luat-o inainte,felicitari pentru postare,iti dai seama ca am ramas inmarmurit cand am primit vesti de la studentii basarabeni,care nu au invatat la scoala despre marele poet Grigore Vieru,Dumnezeu sa-l odihneasca!

  2. Tavi,bine ca m-am uitat pe calendarul zilei.
    Stii,eu nu l-am cunoscut prea bine,doar in perioada de dupa `89 cand il vedeam des la televizor,apoi n-am mai auzit decar rar despre el.
    Odihneasca-se in pace.

  3. CELLA spune:

    TRISTĂ ANIVERSARE
    LOC LUMINAT SĂ AI FRATE ACOLO UNDE TE-AI AŞEZAT

  4. CELLA,ma gandeam cum se intampla uneori, ca omu` sa plece aproape de ziua nasterii sale.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 56 other followers