Radacina cu forma unui trup de copil

Zheng Dexun ne prezinta o radacina a plantei centaurea de forma unui om pe care a gasit-o in  Langzhong din sud-vestul provinciei chinezesti Sichuan. Planta,care cantareste  5,8 kilograme si o lungime de 62 centimetri, seamana cu un copil dezbracat.Fermierul Zheng, 63 de ani, din localitatea Datianba , a descoperit ciudatenia cu cateva zile in urma cand sapa pentru a scoate radacina care se foloseste ca tonic pentru rinichi si pentru  intarirea oaselor si a parului.

astonishing plant

9 Responses to Radacina cu forma unui trup de copil

  1. Gina spune:

    Draga Gabi,
    De ziua ta- un mare si sincer-LA MULTI ANI!!!
    Sanatate multa, impliniri si tot ce inseamna bine si frumos!!!
    DIN TOT SUFLETUL!!!

  2. CELLA spune:

    Şi aici, încă o dată, LA MULŢI ANI !!!

  3. Plantele au si ele ciudateniile lor.

  4. Draga Gina,iti multumesc mult de tot pentru urari.Azi e ziua de nume a mea (ca-s cea mai mare), a surorii mele mijlocii (Mihaela),a baiatului meu cel mare (Mihai).Tatal meu a avcut numele de Mihail.
    La multi ani tuturor sarbatoritilor!

  5. Draga CELLA,multumesc mult si ma bucur ca te-ai gandit la mine si aici.
    Chiar acum cateva minute mi-a telefonat mama sa-mi ureze la multi ani de ziua numelui. :)

  6. octavpelin spune:

    Gabi,incredibil ,o duminica frumoasa :)

  7. Tavi,nu stiam despre ce planta e vorba,chiar si dupa ce am gasit traducerea cuvantului,tot nu cunosc planta.Poate ca voi cauta pe net cand am chef si timp. :)

  8. Alex spune:

    Ba cretinilor e fake!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 56 other followers