„Trezirea la apel!”

Emisiunea mea preferata pe care o urmaresc aproape in fiecare dimineata inca de cand a aparut in grila postului national TV este matinalul „Trezirea la apel!” .

Anca si Mihai sunt foarte simpatici si plac tuturor.Au foarte multi prieteni atat in tara, dar mai ales in strainatate, Pucu din Noua Zeelanda e cel mai cunoscut.A si fost odata invitatul de onoare al echipei Trezirea la apel.De astazi au o rubrica noua, la cererea telespectatoarelor (spune Mihai), rubrica Horoscop.Sa nu uit sa amintesc de premiile care ne sunt oferite:carti, bilete la spectacole, filme.Recomand cu caldura aceasta emisiune celor care vor sa-si inceapa ziua cu un zambet .

Matinalul postului TVR1 va propune o „trezire” zilnica menita sa va bine-dispuna la inceput de zi, cu informatii utile – de actualitate sau generale (common knowledge) – pentru telespectatorul care, in timp ce se pregateste sa iasa din casa spre munca, mai vrea sa afle cate ceva de la doi prezentatori: Anca (Anca Artimon) – spontana, trasnita, glumeata si Mihai (Mihai Cioceanu) – informat, acid, mereu cu replica, relaxat.
Si, ca orice zi plina, si matinalul „Trezirea la apel!”, incepe din plin cu informatiile METEO, prezentata de Cristina Soare, rubrici-reportaje diversificate, de la lumea modei si mondena pana la domeniul legislativ sau administrativ – de la ce ne place si am vrea sa facem,  pana la ce  „e musai” sa facem asa ca… de ce nu… s-o facem „cu placere”.

TEMA ZILEI – subiectul cel mai titrat si cu invitati avizati care ne vor spune  opiniile lor
INFO – UTIL – informatii despre trafic, curs valutar, bursa, taxe, legislatie, social.
REVISTA PRESEI – structurata in 2 interventii: politica – social/economic – sport/alte subiecte.
CUM SE FACE? – informatii necesare intocmirii anumitor acte juridice (cadastru, intabulari, acte auto etc) si nu numai.
MEDICAL – medicina naturista, medicina preventiva, sanatatea copilului, psihologie, sexologie etc. Subiectele nu se vor aborda cu gravitatea unei emisiuni de sanatate, ci ca de la om la om, ca niste sfaturi.
INFO – TERITORIAL – In primele 4 zile ale saptamanii, cate un TVR teritorial ne va prezenta intr-un reportaj cate ceva legat de zona in care se afla. Informatii turistice, informatii culturale, informatii uzuale.
MONDEN – un invitat vedeta din lumea muzicii, sport, mass-media, moda  etc. cu care se vor comenta evenimentele mondene si nu numai.
CULT-USOR – rubrica ce ne va spune la ce teatre sa mergem, filme sa vizionam si la ce concerte sa ne delectam.

„Trezirea la apel!” este un matinal care iti prinde bine dimineata, te invioreaza, iti da informatiile necesare inceperii zile, informatii succinte, te pregateste de o noua zi intr-o nota optimista. Intr-un decor familiar, cu doi prezentatori care … daca nu va sunt fi simpatici, macar din „antipatie” veti vrea sa vedeti ce mai au de spus.  E bine sa incepi ziua cu zambetul pe buze!
E bine sa afli ca nu e totul chiar asa de negru. zambeste, maine poate fi mai rau, dar ne straduim sa nu fie!

17 Responses to „Trezirea la apel!”

  1. iuliana says:

    aveti o emisiune frumoasa ,sunteti 2 prezentatori frumosi si tare simpatici .invitatii sunt unii de exceptie iar cartile pe care le oferiti sunt f bune,de aceea v-as ruga sa imi dati si mie una cu autografele voastre pe ea si sa fie una pe masura varstei mele 22 va rog:D

  2. Iuliana,eu sunt doar o telespectatoare a Trezirii la apel careia ii place foarte mult emisiunea,Anca si Mihai,Cristina si Diana si echipa.
    Te rog sa le scrii lor un e-mail si sa le transmiti mesajul .Iti dau adresa daca vrei;
    trezirealaapel@tvr.ro
    Gabi.

  3. Stoian Robert says:

    -Buna!
    Va scriu pentru prima data.Pe mine ma cheama Stoian Robert,o sa implinesc 10 ani si fac dansuri sportive la care am ocupat locul 1,2,4,6…..
    Eu ma trezesc in fiecare dimineata sa va vad emisiunea.As dori o enciclopedie.

    Pupici cu sclipici

    Daca treceti prin sibiu sa ma vizitati la adresa :Judet sibiu ,Oras sibiu,Str.maramuresului,Bl.15,Sc.B.

  4. Stoian Robert says:

    -Buna!
    Va scriu pentru prima data.Pe mine ma cheama Stoian Robert,o sa implinesc 10 ani si fac dansuri sportive la care am ocupat locul 1,2,4,6…..
    Eu ma trezesc in fiecare dimineata sa va vad emisiunea.As dori o enciclopedie.

    Pupici cu sclipici

    Daca treceti prin sibiu sa ma vizitati la adresa :Judet sibiu ,Oras sibiu,Str.maramuresului,Bl.15,Sc.B,Ap.17

  5. Buna,Robert!
    In primul rand iti spun la multi ani de ziua ta si felicitari pentru locurile castigate la concursuri de dans!
    In al doilea rand,nu aici trebuia sa le scrii Ancai si lui Mihai de la Trezirea la apel.Aici e doar un blog in care am scris despre ei si emisunea lor pe care o urmaresc si eu cu multa placere.
    Uite ce voi face.Voi trimite e-mailul tau la adresa emisiunii lor si poate ai norocul sa fie citit.Daca mai treci pe aici si vezi mesajul meu,retrimite mesajul la adresa: trezirealaapel@tvr.ro.
    Inca o data,La multi ani ,multa sanatate si succes la scoala si dansuri!Vacanta placuta!

  6. MITREA PATRICIA says:

    SALVE! MA NUMESC PATRICIA SI VA URMARESC CAND AM TIMP ; AS DORI SA STIU SI EU MAI MULTE DESPRE CARTEA REMEDII; CARTE PE CARE ATI PREZENTAT-O IN EMISIUNEA DE ASTAZI!

    MULTUMIRI ANTICIPATE! O ZI MINUNATA!

  7. Salve,Patricia!
    Mi-ar placea sa te pot ajuta,dar eu nu sunt decat o telespectatoare si o prietena a echipei Trezirea la apel si astazi n-am reusit sa vad decat putin din emisiune,asa ca nu stiu despre ce carte e vorba.
    Poate ar trebui sa intri pe forumul TVR 1 sau sa le trimiti un e-mail aici:
    trezirealaapel@tvr.ro
    Sper sa-ti fie de folos!
    O zi minunata!

  8. liusha says:

    buna..va skriu pentru prima data,si vreau sa va spun ka va privesk in fiekare dimineata.Sunteti foarte super si foarte distraktivi…tineti-o tot asha….pupici

  9. Buna,Liusha.
    Eu nu sunt de la Trezirea la apel,doar am scris despre ei la mine pe blog.
    daca vrei sa le trimiti e-mail,scrie-le aici:
    trezirealaapel@tvr.ro

  10. va privesc in fiecare dimineata va iubesc …este o emisiune foarte frumoasa…va pup .!as vrea si eu o carte pt mine dak se poate dictionarul de engleza.oaras macin judet tulcea.

  11. Oana Daniela,imi plac si mie si ii urmaresc aproape zilnic,dar daca vrei o carte de la ei,scrie-le aici:
    trezirealaapel@tvr.ro
    Cine stie,poate ai noroc si-ti va fi citit e-mailul.

  12. adina says:

    hristos a inviat sunt adina am 11 ani si sunt din ciohorani judetul iasi imi place imisunea dumneavoastra o urmaresc in fiecare dimineata
    va pwp

  13. Adevara a Inviat!
    Iti multumesc.
    Adina, daca vrei sa le scrii Ancai si lui Mihai, scrie-le pe e-mail-ul emisiunii,
    trezirealaapel@tvr.ro
    Eu sunt doar o spectatoare si o admiratoare ca si tine.

  14. Barta Dumitru says:

    Va urmaresc cu mult interes emisiunea Dvs.si as dori si eu sa primesc o carte de la Dvs. „Mana stanga a lui Dumnezeu” ,”Mandria Cartaginei ” sau un alt roman pe care doriti sa mi-l oferiti .Va multumesc si va doresc sa o tineti tot asa mult timp.Barta Dumitru Sighetu Marmatiei Str.Basarabia Nr.1 Ap 37.

  15. Domnule Barta Dumitru, nu aici trebuie sa scrieti lui Mihai si Anca, Trazirea la apel.
    Adresa de e-mail a emisiunii este trezirealaapel@tvr.ro.daca urmariti emisiunea lor, trebuie sa stiti ca primesc carti cei care au norocul sa li se citeaca mesajul.Am primit si eu un CD mai demult, din pacate, nu prea le trimit e-mail-uri.
    Va doresc toate cele bune si sper sa primiti romanul dorit!

  16. alex says:

    cum se numea acea melodie cu buna-i viata de roman

  17. Nu stiu despre ce melodie e vorba.

Lasă un răspuns

