Peisaje de iarna

winterSnowing


Iarna in imagini

3 Responses to Peisaje de iarna

  1. CELLA spune:

    SUPERB !!!
    Gabi , nu ştiu cum să procedez
    poate mă ajuţi
    poate mai sunt bucureşteni care …
    eu , tu … nu avem cum participa dar , în ce mă priveşte , la fiecare trecere prin Bucureşti , pun o floare , aprind o lumînare la Belu , LUI , lui NICHITA şi încă …
    http://victor-roncea.blogspot.com/2009/01/legea-lui-eminescu-conferinta-publica.html
    poate dacă văd oamenii se vor duce , măcar să-l asculte pe dl.Puric şi să aprindă o lumînare
    facem atît de puţine gesturi de normalitate … trecutului PREZENT în noi😦
    mulţumesc , oricum

  2. Draga CELLA,ma bucur ca mi-ai spus.Aveam de gand sa pregatesc ceva pentru maine,doar cateva cuvinte si o poezie de-a lui,dar prefer sa pun anuntul acesta.
    N-am fost nicidata la cimitirul Bellu,in Bucuresti am fost de vreo trei ori cand eram foarte tanara i(ultima oara in `81) si pe vremea aia nu-mi doream decat sa merg si eu la opera si la muzee(si am fost).
    Pozele acestea pe care le-am postat aici sunt doar cateva si nu puteam sa le tin doar pentru mine.
    Inca odata iti multumesc mult de tot ca m-ai anuntat si pe mine.Nu prea vizitez multe bloguri si n-aveam de unde sa stiu.Azi ar trebui sa fiu vesela,dar sunt mohorata ca vremea si de-abia am chef de bloggerit. 😦

  3. Ileana spune:

    Aceste poze minunate, simbolizeaza bogatie, speranta si mult spirit artistic !
    Sa fie anul bogat si multa pace, precum podoabele iernii !

Lasă un răspuns

