Banc:”Isarescu la frizer”.

laughing-stress-ball_2

Am citit aseara la Pescarusul argintiu un banc care mi-a placut foarte mult. Mai exact,am ras ,dar nu cu rasul meu.

Isarescu la frizer.
Tzâc, tzâc, tzâc!
Frizeru: Domnule Guvernator, cum mai merge economia?
Isarescu : hmmm…, bine…
Tzâc, tzâc,tzâc!
Dupa câteva minute:
Frizeru: Domnule Guvernator, cum mai merge economia?
Isarescu : mm…, bine…
Tzâc, tzâc,tzâc!
Dupa câteva minute:
Frizeru: Domnule Guvernator…
Isarescu: Auzi, da’ ce ma tot intrebi?
Frizeru: Pai când va întreb vi se ridica parul si il tai mai bine!!!”

6 Responses to Banc:”Isarescu la frizer”.

  1. Vania says:

    De ce i se ridica părul? Nu merge bine economia? Mă mir!…

  2. Cum sa nu i se ridice parul cand il trec fiori de groaza la intrebarea frizerului?
    Ma gandesc cum ar fi daca Basescu s-ar duce la frizerul ala?Dar Boc?
    Li s-ar ridica macar o suvita?

  3. Vania says:

    Domnul Băsescu, preventiv, a renunţat la şuviţă.

  4. Si-a taiat-o ,dar un firicel doua or mai fi.
    Glumesc eu,dar am vazut ca domnul presedinte e ingrijorat.Saptamana viitoare se va adresa Parlamentului si noua.

  5. Vania says:

    O, abia aştept să mă adăp de la izvorul de Înţelepciune!…

  6. Pe mine nu ma mai intereseaza sa-l ascult,dar daca era Obama…Da!
    Prefer sa ma adap la izvorul de intelepciune pisiceasca din familie!

Lasă un comentariu