Flori de cires si de mar

22cherry-tree2apple-blossomflowers-pink-dogwood1flowering-pink-tree-bloom-springflowery-spring-treem1spring-applespringflowers

5 Responses to Flori de cires si de mar

  1. octavpelin says:

    Gabi,mutumesc pentru aceste postari si a melodiei ,mi-ai adus primavara in suflet,o zi placuta cu mult soare!Tavi 🙂

  2. Tavi,cel mai mult imi place primavara cand infloresc si copacii.
    Ieri am primit de la fiul meu cel mic cateva floricele foarte frumoase culese de el. 🙂
    O saptamana mai buna!
    Gabi.

  3. Invizibilul says:

    hmmmam pofta de primavara! 🙂

  4. Primavara asta frumoasa are si o latura mai neplacuta,ca sa zic asa.pe unii dintre noi ne imbolnaveste de:astenie sau raceli urate.
    Exemplul meu:de cateva zile sunt cam bolnava,ieri a fost cel mai rau;am avut temperatura mare,tusesc rau …:(
    Nici acum nu sunt bine.
    Iti doresc o zi insorita si sanatate maxima! 🙂

  5. Gina,am citit in blogul tau despre Ion Pillat si licenta ta….si acesta e un motiv pentru care am pomenit de poet in acest post.
    N-am stiut ca si cu Nichita Stanescu ai o legatura speciala.Mi-ar placea sa citesc cateva cuvinte despre poezia lui Nichita asa cum o simti tu.
    Eu l-am descoperit la batranete si m-a fermecat…din pacate,nu stiu sa exprim ce simt sau as putea spune ca simt ca si cand as fi el.
    O zi minunata si multa sanatate!

Lasă un răspuns

