Paste fericit!Fröhliche Ostern!Kellemes húsvéti ünnepeket!

603463-1024x768-nature

Tuturor catolicilor si reformatilor le urez Paste fericit!

In germana:Fröhliche Ostern!

In maghiara:Kellemes húsvéti ünnepeket!

In engleza:Happy Easter!

In italiana:Buona Pasqua!

In franceza:Joyeuses Pâques !


Iepurasul de Paste

chick-border1chick-border1

 

12 Responses to Paste fericit!Fröhliche Ostern!Kellemes húsvéti ünnepeket!

  1. octavpelin spune:

    Gabi,ce frumos colaj,Paste fericit !,un weekend placut!🙂

  2. Tavi,multumesc.Noi sarbatorim Pastele de doua ori;maine suntem invitati sa ciocnim niste oua rosii si sa papam ceva bun! 🙂
    In plus,avem o vecina catolica care in fiecare an de ne daruieste cate-un ou si o felie de prajitura sau cozonac.Asa se obisnuieste la noi,cred ca si la voi e tot asa.
    Un weekend placut si multumesc pentru vizita!
    Gabi.

  3. anonim spune:

    si eu le doresc Amelie .

  4. anonim spune:

    moarte lui alice.nu e sanatos sa fii verde.

  5. iulica spune:

    nu sint reformata ,nu sint catolica,nu sint ortodoxa si nici copilul meu nu e cainele nimanui.
    Nimeni din famila mea nu face politica si nu ne intereseaza sa lucram pentru securitate.
    In acest spirit va trimit un fuck calduros pentru monici,eleni,marii si florii.

    Ramanetzi in circul vostru cu britney spears cu disney land si cu alte circuri.
    nu am fost in viata mea la circ si nu voi merge.

  6. E foarte sanato.Acum depinde ce intelege fiecare prin verde.

  7. Iulica,inteleg,dar de ce nu-i injuri pe blogurile si site-urile lor?
    Ce treaba am eu cu ei,cu politica si cu securitatea?
    Nu-i iubesc nici eu,dar nu ma apuc sa injur pe aici,doar critic.
    N-am sters mesajele tale si sper ca nu voi fi nevoita sa le sterg.
    Iti doresc tie si copilului tau multa sanatate si bucurii!
    P.S.Poate ca ar fi bine sa mergi la circ macar o data si sunt sigura ca-ti vor placea clovnii,dresurile de animale,acrobatii etc..

  8. iulica spune:

    Imi pare rau.Nu-mi place circul ,nu-mi plac animalele din circ nu-mi plac clovnii si nu-mi plac florile si nici painea sau malaiul si vreau sa fiu lasata in pace.

  9. iulica spune:

    te-ai spanzuarat cezare?un cretin mai mare ca pricop asta n-am vazut.o sa ajunga sa impuste pisici .
    s-a spanzurat radu?

  10. anonim spune:

    nu-mi plac fotbalistii.cred ca daca ar ramane pe planeta un singur barbat si ala ar fii fotbalist si tot nu m-as uita la el.imi sint uitli banii dar nu si Banel.

  11. iulica spune:

    vreau sa fiu lasata in pace si sa nu mai incerce nimeni sa ma cupleze cu cineva ca mai rau iese.

    NU MA INTERESEAZA BANEL.

  12. iulica spune:

    Lalelele sint de trista amintire.am o geanta cu niste lalele desenate.se pare ce tre s-ao arunc si pe asta.nu vreau sa am nimic de-a face cu olanda sau cu pitestiul.

Lasă un răspuns

