Liliacul in arta

Duminica minunata!

anderson sophie_the time of the lilacs

anderson sophie_the time of the lilacs

15 Responses to Liliacul in arta

  1. Maria says:

    Minunate picturi,draga Gabi!
    Multumesc.

  2. Maria,mi-a venit ideea sa caut si picturi cu liliac dupa ce am vazut tabloul cu fata.
    O duminica minunata,sa fii iubita!

  3. Draga Gina,poate ca suna ciudat ce spun acum,dar stii ca eu simt fata de liliac ceva diferit decat fata de alte flori?Si-mi plac toate florile,fara nici o exceptie.
    cand vad liliacul mi-e…pofta de el,l-as manca cu sufletul,ca sa spun asa!
    Si versurile pe care le-ai lasat ce frumoase sunt!Iti multumesc.
    Uie,iti daruiesc niste liliac alb.

    http://image38.webshots.com/39/7/70/25/335777025AmfIum_ph.jpg

    Si lila.
    http://farm1.static.flickr.com/201/504223444_bab43dfefc.jpg?v=0

    Duminica minunata!

  4. Gina says:

    IImi place liliacul enorm!
    In noptzile de iarna, visez o crengutaza alba!
    Imi place o melodie ruseasca
    ‘Liliacul sub fereastra freamata/ Si isi pleaca frunzele ushor/
    dinspre rau s-aude-un cantec cunoscut/
    Sunt privighetorile in cor..”

    cred ca este una dintre cele mai frumoase flori; poate ca de asta ne cautam norocul in el..

  5. octavpelin says:

    Gabi,esti geniala,cand am privit picturile postate de tine cu liliac si fata cu flori,mi-am inchipuit pe moment ca sunt la o galerie de pictura,este angelic,o duminica frumoasa! 🙂

  6. frenchmaria says:

    mi-am clatit si eu putin privirile.
    Foarte frumos 🙂

    Manon

  7. Tavi,iti multumesc.Mi-a placut si mie foarte mult acea pictura cu fata cu liliac si am vrut sa o vedeti si voi.Asa am facut o mica galerie de pictura cu flori de liliac.
    O seara linistita!

  8. Multumesc,Manon.Imi face placere sa arat si altora ce gasesc frumos pe net…
    Daca mai gasesc ceva,voi completa galeria.mi-a venit o idee.Ar merge si o poezie aici. 🙂
    Gabi.

  9. Adina says:

    ‘Liliacul sub fereastra freamata/ Si isi pleaca frunzele ushor/
    dinspre rau s-aude-un cantec cunoscut/
    Sunt privighetorile in cor..” cine stie versurule mai departe?multumesc din suflet

  10. Lucica says:

    Liliacul e floarea mea preferata… tablourile sunt pe sufletul meu. Felicitari pictorului!

  11. Si mie-mi place liliacul intrun mod deosebit.
    Picturile sunt gasite de mine pe net,creatii ale mai multor artisti.
    Poate ca ar trebui sa scriu in dreptul fiecarei picturi cine a autorul,macar unde am aceasta informatie.
    Multumesc pentru vizita si mesaj.

  12. Hanga says:

    Pentru Adina, mai adaug o strofa din poezia solicitata:
    „Cantec dulce, cantec de privighetori
    Ce frumos tu inima imi canti
    Dar e lunga calea spre iubirea ta
    Tu zadarnic noaptea ma framanti”

  13. Multumesc pentru versuri.

  14. Iulia says:

    Doamne ce picturi frumoaseeee :X:X:X sunt superbee :X:X >:D:d<

  15. Multumesc mult.
    Sunt chiar mai frumoase in realitate. 🙂

Lasă un răspuns

