„Jurnalul” Oanei Pellea

Actriţa Oana Pellea debutează ca scriitoare. Ea îşi publică Jurnalul scris în perioada 2003-2009.

După cum mărturiseşte autoarea, cartea nu conţine nimic senzaţional, sunt doar trăirile, bucuriile şi amintirile unui om obişnuit.

25 Responses to „Jurnalul” Oanei Pellea

  1. Gina says:

    Gabi, multzumesc de shtire. Imi place Oana Pellea- are o franchetze speciala. Pentru marele actor care a fost tatal ei, am o mare dragoste.
    O seara frumoasa itzi doresc!

  2. Gina,iti multumesc si eu!
    Imi place si mie Oana Pelea,mai ales dupa ce am citit cateva interviuri si i-am vizitat site-ul si am cunoscut-o si altfel,nu doar ca actrita sau fata marelui Amza Pelea.
    Pentru ca iti raspund in dimineata de 5 iunie,iti doresc o zi minunata!

  3. florenta says:

    Fiecare pagina citita a insemnat un zambet sau o lacrima, pentru Dodo, Amza, Martu, Stefan, Adrian si pentru copacul de la pagina 86.
    Multumesc, Oana

  4. mary says:

    mi-a placut .. jurnalul.. in multe vorbe m-am regasit..de cateva ori am lacrimat..la suferinta semenilor mei..si la amintirea actorilor care mi-au hranit tineretea.e bine sa ne amintim de ei mai des..stiu de la bunici ca un gand despre cei ce nu mai sunt cu fiinta alaturi de noi ii apropie de lumina.. desi parerea mea e ca.. noi minoritatea avem nevoie de lumina.
    . .o respectam pe actrita si acum o sa ma inclin cu respect in fata omului OANA PELLEA..
    2 zile m-am hranit cu gandurile ei..intr-o ROMANIE murdara.. sunt oameni curati..demni de numele de om..sunt emotiva scriu in gand si plang singura si fara folos.. sunt inutila timpului meu

  5. N-am citit jurnalul …poate ca voi avea ocazia sa-l citesc.Imi place Oana Pelea,mai ales dupa ce am auzit-o vorbind despre una alta.Imi place ca-si iubeste si-si respecta tatal la fel de mult.

  6. Acest mesaj m-a emotionat foarte mult…neaparat trebuie sa fac rost de jurnal sa-l citesc si eu,sufletul meu are nevoie de lumina ,mai multa lumina.De-am putea sa aducem lumina….de-ar vedea toti lumina,asa-i ca lumea ar fi mai buna,mai frumoasa?
    De ce spui ca esti inutila timpului tau?Un om care simte si vede lumina cum sa fie inutil timpului sau?

  7. madalina says:

    minunat om esti OANA PELLEA.MULTUMESC ,CA EXISTI!

  8. Multumesc pentru mesaj.Sa le multumim acestor oameni minunati cat sunt printre noi,dupa…e prea tarziu.

  9. Maria Cocan says:

    STIMATA DOAMNA OANA PELLEA SA VA DARUIASCA DOMNUL SANATATE, LINISTE SUFLETEASCA, INDELUNGA RABDARE SI MULTA IUBIRE….SUNTETI CEL MAI FRUMOS OM PE CARE-L CUNOSC

  10. Va multumesc pentru mesaj.Mi-ar placea ca doamna Oana Pellea sa afle ce mult o apreciati.

  11. Ketzi si Titi Popescu says:

    Nu stiu ce s-a intamplat cu ce am scris pana acum, odata a disparut! Nu stiu a plecat spre Dumneavoastra sau tehnica mi-a jucat festa! Reiau: VA IUBIM, VA IUBIM, VA IUB………………
    N-am dat pisicii nici o hartie, este o carte precum Biblia_Dumnezeu ma intelege_ Am fost 6 zile in Bulgaria Sf.Konstantin si Elena_Varna, sotia cu JURNALUL pe care l-a terminat acolo! Foarte frumoasa Bulgaria!!!! Eu il citesc acum si plangem impreuna impartasindu-ne cele citite.Ce frumos si exact vedeti lumea, ce ganduri Dumnezeesti aveti, ce curata sufleteste sunteti.Nu sunt cuvinte aiurea de dragul lor scrise, este prea putin scris fata de ceeace simtim si traim cand va citim sau ne gandimla Dumneavoastra, nu sunteti singura, pe langa Dumnezeu ne aveti si pe noi cei care ne vedem simtirile si gandurile in trairile Dumneavoastra..DUMNEZEU ESTE MEREU CU DUMNEAVOASTRA si cu noi toti, nu ne lasa! Marele AMZA si MAMA SUNT FERICITI ACOLO SUS !
    Va iubim TK Popescu

  12. Domnule Popescu,aici nu a aparut alt mesaj nici la spam,asa ca nu stiu ce s-a intamplat.
    Va multumesc pentru cuvintele minunate si sper ca doamna Oana Pellea sa afle ce mult o iubiti si apreciati.
    Multa sanatate!

  13. Ketzi si Titi Popescu says:

    Va multumim si va iubim foarte mult si pe echipa Dumneavoastra!
    Atatea am vrea sa va spunem incat vad ca nu va spunem nimic
    Va imbratisam si gandurile noastre NUMAI FOARTE BUNE va ocrotesc, prin ingerasii nostri, oriunde va veti afla TK

  14. Si eu va multumesc pentru mesaj.Sper ca doamna Oana Pellea si echipa domniei sale sa afle de gandurile dvs. frumoase si urarile de bine.
    Va doresc multa sanatate si sa fiti fericiti!

  15. sorina says:

    ador sa citesc trairile unui om de valoare, sa simt emotiile , temerile ,intrebarile pe care si eu le simt. am citit jurnalul , m-a luminat . intr-adevar nu am fost niciodata intr-o sala de teatru, am 29 ani, insa acest aspect nu m-a impiedicat sa observ un om de calitate , dumnezeiesc, un inger , nepatata, multumesc pt lectura ,m-ia fost de ajuns sa va vad in serialul ,, cu un pas inainte ” , mi-am dat seama ce spirit pur mi-a fost dat sa observ . ma inspirati . nu a-ti scris degeaba . respectele mele .

  16. Multumesc pentru mesajul frumos.
    Poate ca doamna Oana Pellea il va citi sau va afla de el.
    Cat de curand e ziua ei de nastere,(in 29 ianuarie), sa nu uitam sa-i uram La multi ani!

  17. Pingback: Nascuti in 29 ianuarie « Supravietuitor's Blog

  18. Ecaterina says:

    Imi pare ca am citit Jurnalul… a fost o revelatie! m-am regasit in fiecare pagina. Parca am fi una si aceeasi persoana… te cunosc foarte bine, pentru ca asa sunt eu! Te iubesc foarte mult pe tine pentru ca pe mine nu am reusit inca sa ma iubesc! Tare mult mi-as dori sa te intalnesc… sa-ti pot vorbi, cine stie? poate intr-o viata?…

  19. Ecaterina,sper sa o intalnesti pe doamna Oana Pellea in aceasta viata.

  20. Flori says:

    Am citit jurnalul tau int-un moment dificil al vietii mele. M-ai ajutat enorm prin faptul ca ai fost sincera. Iti multumesc ca l-ai publicat.

  21. Si eu multumesc pentru mesaj.Cred ca ar trebui sa-mi cumpar si eu jurnalul si sa-l citesc.

  22. dana says:

    Am terminat acum cateva minute Jurnalul Oanei… N-am gasit raspunsuri; nici nu le-am cautat. In schimb, si asta e cu adevarat important, m-a ajutat sa-mi formulez intrebarile. Port in mine mirarile ei de zi cu zi. Am trait cu ea depresia martorului in fata bolii. Din pacate intr-o situatie similara nu sunt martor ci subiect. Hmm, imi plang de mila un pic. Am descoperit-o pe Oana ca fiind emotii in stare lichida. Cred ca asa trebuie sa fie actorii: emotii lichide care iau forma personajului trait pe scena.
    Oricum mare bucurie sa o intalnesc pe acelasi drum.

  23. N-am citit Jurnalul oanei.Doar ce scrie aici si comentariile.
    Cred ca mi-ar face bine sa-l citesc si eu intro zi fiindca se pare ca simtim la fel.In plus, sunt si eu varsator. 🙂

  24. Anonim says:

    Acum citesc jurnalul DUMNEAVOSTRA, DOAMNA OANA PELLEA.
    Vă mulţumesc pentru că v-aţi „aşezat”, o clipă, gânduri în foile acestuia.
    Mă bucur că în nebunia asta de analfabetism şi de urât, de oameni de nimic care au dreptul … să hotărască destinele celorlaţi, mi-aţi arătat că viaţa este foarte frumoasă, chiar şi numai citind exemplul dat de minunata DUMNEAVOSTRA MAMĂ, când v-a pus să „ascundeţi” mâna dreaptă la spate şi să încercaţi să vă descurcaţi fără ea, făcând lucrurile obişnuite.
    Sunt tot olteancă
    Cuvintele DUMNEAVOSTRA m-au făcut să înţeleg cumva liniştea cu care bunicii mei (olteni adevăraţi, care nu mai sunt, dar pe care-i iubesc în fiecare zi) se pregăteau pentru trecerea dincolo, la Dumnezeu, în ceruri.
    Ar fi foarte bine dacă veţi mai scrie o carte.

  25. Va multumesc pentru vizita si mesajul adresat doamnei Oana Pellea.
    Mi-ar placea sa-l citeasca si poate ar mai scrie o carte.

Lasă un comentariu