Patrick Swayze a incetat din viata

Update:Memoriile lui Patrick Swayze: „Am trait mai mult decat 10 oameni la un loc, a fost o cursa minunata”.

Memoriile actorului Patrick Swayze, decedat luni in urma unei lupte de 20 de luni cu cancerul, vor fi publicate pe 29 septembrie, informeaza site-ul BBC.

Patrick Swayze şi-a dat ultima suflare în această dimineaţă, după o luptă de aproape doi ani cu un cancer la pancreas. Starul din „Dirty Dancing” şi „Ghost”, Patrick Swayze, a murit la 57 de ani, cu toată familia la căpătâiul său. Swayze a fost diagnosticat anul trecut, în ianuarie, cu un cancer la pancreas în stare avansată. Actorul a rezistat aproape doi ani în lupta cu necruţătoarea boală.

Odihneasca-se in pace!
In memoriam Patrick Swayze,scena din Dirty Dancing.

6 Responses to Patrick Swayze a incetat din viata

  1. mihaella1 spune:

    Gabi, nu mi-a venit sa cred azi de dimineata cand am citit vestea mortii marelui actor. A fost unul dintre cei mai buni, mi-au placut foarte mult filmele in care a jucat. D-zeu sa-l odihneasca in pace!

  2. Mihaela,stiam ca nu mai are mult de trait dupa ce am citit ca a iesit din spital ca sa moara acasa.
    Tratamentul pe care-l incercase nu i-a mai folosit…cred ca nu se gandea ca boala va reveni,chiar isi facuse planuri sa joace in filme.
    Noapte buna,Mihaela!

  3. octavpelin spune:

    Dumnezeu sa-l odihneasca pe actorul Patrick Swayze,un actor care va ramane in memoria cinefililor prin filmele sale,😦

  4. Tavi,macar a murit acasa la el alaturi de cei dragi.
    Ce groaznic trebuie sa fie ca omul sa moara singur… 😦
    Odihneasca-se in pace!
    Macar a avut o viata frumoasa si a ramas in amintirea noastra!
    O zi minunata!

  5. gabita spune:

    tocmai am ravazut filmul dirty dancing si am realizat ce mare actor am pierdut. da patrick swayze a fost un mare actor. dumnezeu sa l odihneasca in pace.

  6. Filmul Dirty dancing l-am vazut si eu.Atunci l-am cunoscut pe Patrick Swayze.
    Odihneasca-se in pace!

Lasă un răspuns

