Proiectul Banca de Alimente

Crucea Rosie Romana a lansat proiectul „Banca de Alimente”.Proiectul Banca de Alimente presupune colectarea de alimente neperisabile in depozitele Crucii Rosii prin donatii/sponsorizari, stocarea lor si distribuirea acestora catre persoanele vulnerabile din Bucuresti si din tara. Distributia alimentelor se va face pe baza anchetelor sociale efectuate de catre filialele de Cruce Rosie precum si de catre DGASPC-urile de sector sau din judete. Pentru inceput, proiectul va fi implementat in 13 localitati din tara: Arad, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Cluj, Constanta, Focsani, Iasi, Oradea, Pitesti, Sibiu si Suceava.

10 Responses to Proiectul Banca de Alimente

  1. octavpelin says:

    Gabi,Codex Alimentarius iti spune ceva,am postat pe blog ca ne va paste o criza alimentara in anii ce urmeaza,in 2015 vom avea rezeve(banca) alimentara fiecare dintre noi ca sa putem supravietui.
    Noapte buna!

  2. Tavi,imi amintesc de Codex Alimentarius ,dar Proiectul Banca de Alimente e o actiune umanitara care se desfasoara in marile lanturi de magazine,mai ezact,cine vrea sa ajte,pe langa cumparaturile pentru ele,cumpara in plus o conserva care se depune intrun cos special amenajat in magazin,iar voluntarii Crucii Rosii distribuie alimentele celor nevoiasi.
    Am auzit ca doamna Margareta Paslaru a venit cu ideea asta din America…a fost voluntara a acestui proiect.
    O zi minunata!

  3. lupul leon says:

    RUSINE,RUSINE, RUSINE, DUPA 20 DE ANI CAND OCCIDENTUL FLUTURA STEAGUL FOAMEI COMUNISTE SUB LOZINCA „FARA COMUNISTI” ACUM VINE FAMILIA GEOANA CU BAMERICANII SA DEA POMANA TOT DE LA NOI LA SARMANI. E BINE ?

  4. Nu e deloc rusine.Poate ca ar trebui sa cititi cu atentie sa vedeti despre ce e vorba in acest proiect.
    Crucea Rosie nu e a familiei Geoana si din cate stiu,intotdeauna au fost tot felul de actiuni de ajutor pentru oameni aflati in dificultate din cauza razboaielor,secetei,inundatiilor,cutremurelor.
    Dvs. ati ajutat pe cineva nevoias?Ati daruit ceva cuiva in nevoie?

  5. stefan mihai says:

    ma numesc golea mihai din busteni am si eu un somahj d3 3 milioane si nu ma ajund deloc cu banii de sarbatori! de sarbatorie de paste nu am nimic ce sa pun la familia mea de mancare! sunt in somaj di am doar 3 milioane de lei vechi! daca puteti si aveti buna pacere sa ma ajutati si pe mine va multumesc anticipat! pentru contact 0723444243

  6. Domnule Mihai Golea,sper ca cineva sa auda strigatul dvs. de ajutor si sa aveti un Paste minunat!
    Din pacate,nici noi nu stam bine cu banii,de-abia ne descurcam de pe o zi pe alta.De sarbatori vom vedea ce vom face.

  7. stefan mihai says:

    ma numesc golea stefan mihai. am un somaj de 3 milioane de lei vechi si nu ma ajung cu banii pentru familia mea . si nu ne ajungem deloc cu banii.iar cu ocazie sarbatorilor de pasti daca vreti si daca aveti buna placere de a ne ajuta si pe noi cu ce vrti dumneavoastra nu avem pretentii sa ne dati marea cu sarea dar macar niste cozonac si niste oua rosii daca vrewti si daca aveti buna placere sa ne ajutati de pastele acesta. pentru contact va las numarul meu de telefon . 0723444243.Va multumesc anticipat !

  8. Stefan Mihai,ce mult mi-ar placea sa te pot ajuta,din pacate,venitul nostru e foarte mic si habar n-am ce vom face de Pasti,habar n-am cu ce vom achita facturile la gaz,electricitate,taxe…
    Dar o ducem cu mult mai bine decat tine,asta e sigur.
    Sper ca cineva sa vada rugamintea ta si sa va ajute sa aveti un Paste fericit!
    Multa sanatate.

  9. florin says:

    ma numesc florin am 15 ani str independentei 24
    si vin cu o mare rugaminte la dumneavoastra. vin sarbatorile de iarna craciunu
    mos-nicolae si revelionu, iar noi nu avem ce pune pe masa . tata nu lucreaza
    doar mama, si lucreaza la matura pe strada in frig si ger pentru 500 de lei pe
    luna.tatal meu nu are de munca si dupa 23 una trecuta numai ia somaj. lucreaza doar mama mea. din banii acestia mama trebuie sa plateasca datoriile la magazin ,
    datoriile la oameni care ne mai dau bani imprumut, si noi numai ramanem cu
    nimic.va cer ajutorul ca sa ne ajutati si pe noi cu ce puteti ca sa punem de
    sarbatori pe masa. va trimit acest mesaj de la calculatorul unui vecin care ne
    mai ajuta si dansul din cand in cand.va rugam va rugam din tot sufletul sa ne
    ajutati cum puteti ca sa ne facem si noi sarbatorile de iarna ca orice
    om. Am vrea
    si noi ca orice copil un pom de craciun. dar daca nu avem nu putem face nimic.
    Dumnezeu sa va binecuvinteze si multa sanatate celor ce citesc.
    va las numarul meu de telefon sa ma sunati daca vreti sa ma ajutati0731806200 va
    multumesc

  10. Florin, imi pare rau sa aud ca sunt unii atat de necajiti si nefericiti si care nu simt ca vin sarbatorile.
    Nu stiu cum sa te ajut, nu avem nici bani si nici alimente, insa m-am gandit sa postez mesajul tau si poate ca cineva va va ajuta sa aveti o bucurie de Craciun
    oricum ar fi, va doresc tie si parintilor tau un Craciun frumos si fericit, la multi ani si multa sanatate!
    Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va ocroteasca!
    P.S.Florin, nu ai scris in ce localitate locuiti.In Busteni?
    Trimite adresa ta exacta, poate ca iti vom putea trimite bani cat si cum avem.

Lasă un răspuns

