Crin Antonescu:”Este foarte posibil să nu candidez”.

Preşedintele liberalilor, Crin Antonescu, a declarat, luni seară, la Realitatea Tv, că este foarte posibil să nu mai candideze la şefia partidului în cazul în care Congresul nu acceptă propunerile sale de program, doctrină şi strategie, menţionând însă că el crede că va primi mandatul solicitat.

„E un Congres în care se acreditează ideea că eu aş fi favorit la Preşedinţie, ba chiar că, cu exotica excepţie şi binevenita excepţie a domnului Cataramă, nu aş avea contracandidat, dar e posibil să nu candidez nici eu. Este o informaţie în urma unei analize. Am apucat aşa să o spun pe fugă. Este foarte posibil să nu candidez. Pe mine nu m-a interesat şi nu mă interesează nici acum să fiu cum necum preşedinte al unui partid, fie şi al PNL la care ţin atât de mult şi pe care îl consider un partid prestigios”,

a susţinut Crin Antonescu la Realitatea Tv.

mediafax.ro

2 Responses to Crin Antonescu:”Este foarte posibil să nu candidez”.

  1. octavpelin says:

    Gabi,a zis si el asa,dar va candida,dar Orban nu va mai face parte din echipa sa,o zi minunata 🙂
    p.s.ce are youtube ca mi-a facut si mie probleme ?!

  2. Tavi,va candida si Orban din cate am inteles.Nu stiu ce planuri au,sper ca se vor intelege in cele din urma.
    O zi buna!

Lasă un răspuns

