Site-ul Ministerului Finanţelor e violet


Andrei Gheorghe a făcut site-ul Ministerului Finanţelor violet.Este vorba de o seducţie voită, prin amplificarea terţiarului imaginar, care, inevitabil şi mefistofelic, va duce la repetarea inversă a numelui lui Sebastian Vlădescu, pentru subjugarea totală şi fiscală a iobagului român”, a fost prima explicaţie a lui Andrei Gheorghe, purtătorul de cuvânt al ministerului, potrivit „Gândul”.

„Sunt foarte multe calcule care au dus la alegerea acestei culori (pentru site-ul Ministerului Finanţelor-n.r.), există o logică a dinamicii cromatice. Îmi place foarte tare violetul, e foarte puternic. Poate peste un an vom avea o altă culoare”, a spus Gheorghe.

mediafax.ro

7 Responses to Site-ul Ministerului Finanţelor e violet

  1. octavpelin says:

    Gabi,este un impertinent de drogat,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  2. Pingback: Prietena mea Natasa I « Hai ca se poate!

  3. theodora0303 says:

    Acum am auzit la Antena 3 ca Andrei Gheorghe si-a scris demisia

  4. daurel says:

    Dar paguba cum ramane? Cine plateste experienta nereusita?

  5. Tavi,nu ma deranjeaza culoarea site-ului,dar cred ca nu mi-ar placea sa mi se vorbeasca asa cum a facut-o el.A cam intrecut masura,chiar daca mi-e simpatic,a facut-o lata de data asta.
    P.S.Multumesc,voi veni sa ascult. 🙂

  6. Am auzit si eu ca si-a scris demisia sau a fost demis.
    Nu stiu care e adevarul si nici nu e important,dar Andrei cred ca a vrut sa plece de acolo.

  7. Parerea mea e ca n-a fost nici o paguba,poate s-a jucat Andrei Gheorghe cu culorile la fel cum fac copiii cu creioanele colorate si cartile de colorat.

Lasă un răspuns

