Trupa Distinto începe turneul naţional „Artă contra drog”

Trupa Distinto – pleacă în turneul naţional „Artă contra drog”.Felicitari si succes!Am aflat despre acest turneu de pe TVR, emisiunea Trezirea la apel!

La multi ani, Trezirea la apel! la implinirea a 2 ANI DE EMISIE!

Emisiunea mea preferata pe care o urmaresc cu multa placere aproape in fiecare zi, inca de la inceputuri!TVR si emisiunii lor matinale trebuie sa le multumesc ca am descoperit si invatat multe taine ale universului virtual.


4 Responses to Trupa Distinto începe turneul naţional „Artă contra drog”

  1. gina incerta says:

    Gabita draga, multe lucruri aflu eu , cand vin pe la tine!

    p.s. Da ‘ o baba ti-ai pus?

  2. octavpelin says:

    Gabi,nu stiam de aceasta trupa,o zi minunata 🙂
    p.s.am postat Lupta pentru Romania ,este suuper,ai o dedicatie muzicala.

  3. Draga Gina,aici gasesti lucruri interesante cateodata! 🙂
    Iti multumesc ca m-ai vizitat.Baba mea e in fiecare an in aceeasi zi:8 martie.

  4. Tavi,i-am vazutla televizor si imi place cum canta.E o muzica mai putin cantata pe la noi.
    P.S.Iti multumesc pentru postare si dedicatie.

Lasă un răspuns

