Paula Seling şi Ovidiu Cernăuţeanu, cu melodia „Playing With Fire”, vor reprezenta România la Eurovision!

Paula Seling şi Ovidiu Cernăuţeanu, cu melodia „Playing With Fire”, vor reprezenta România la Eurovision!Bafta!

Iată care sunt primii trei clasaţi:

1. Paula Seling şi Ovidiu Cernăuţeanu – Playing With Fire
2.Luminiţa Anghel, Tony Tomas şi Adrian Piper – Save Their Lives
3. Cătălin Josan – Around, Around

Sunt sigura ca au vizionat spectacolul minunat al selectiei finale si  Gina,Theodora, Vania, Flavius, Tavi, Daurel, Andrei Pavel, VOlkradiovitas si multi altii.Mie mi-a placut mult.

12 Responses to Paula Seling şi Ovidiu Cernăuţeanu, cu melodia „Playing With Fire”, vor reprezenta România la Eurovision!

  1. gina incerta says:

    Gabita, m-ai trecut la loc de cinste! Ma onoreaza!

    Astazi ai adus cele mai placute stiri! Iti multumesc mult!
    Pentru maine, pewtrecere frumoasa!si La multi ani!

  2. Vania says:

    Eu n-am vizionat, dar ştiu că Paula Seling e de calitate.

  3. Gina,cum sa nu te trec aici pe lista!Chiar daca nu ai vizionat finala Eurovision! 🙂
    La multi ani de Ziua femeii!Nu petrec niciodata, sper sa ies din casa sa o vizitez pe mama!

  4. Paula Seling ne place si noua.
    Am auzit ca Natasa a vazut spectacolul si i-a placut mult! 🙂

  5. theodora0303 says:

    Recunosc ca nu am vizionat spectacolul dar imi place Paula Seling. 🙂

  6. daurel says:

    Baia Mare este orasaul adolescentei mele…Ma bucur pentru Paula Seling; pe baiat nu-l cunosc, dar pare valabil…

  7. Theodora,chiar daca nu ai urmarit spectacolul,important e sa-ti placa melodia castigatoare! 🙂

  8. Baia mare-Bucuresti.ce departe v-ati mutat de orasul adolescentei.Imi place si mie Paula Seling, pe baiat nu-l cunosc nici eu.Sper sa mai auzim de ei si succesul lor!
    Eu n-am putut vota de pe RDS.

  9. octavpelin says:

    Gabi,ma bucur ca a castigat Paula Seling, petrecere frumoasa 🙂

  10. sssfinxxx says:

    eu nu ma mai uit la TV de 5-6 ani 🙂

  11. Tavi,ma bucur si eu.Imi place melodia,imi plac multe melodii si ma bucur ca nu am putut vota fiindca nu ma puteam hotara pe care s-o aleg.Imi placea si cea cantata cu Kamara.
    Noapte buna!
    P.S.Ce petrecere?Nu petrec de 8 martie,dar am fost la mama mea. 🙂

  12. Andrei,nu te uiti la televizor sau la TVR?
    Sa stii ca pe TVR gasesti emisiuni care ti-ar placea,mai ales emisiuni de cultura.Cred ca ai fi bun ca si colaborator sau realizator de emisiuni despre arta.

Lasă un răspuns

