A inflorit una dintre cele mai rare flori din lume,camelia „Middlemist’s Red”

Camelia „Middlemist’s Red”, una dintre cele mai rare flori din lume, a înflorit la Grădina Botanică Chiswick, din Marea Britanie, anunţă Daily Mail.

În lume există doar două exemplare de acest gen, iar celălalt se află în Noua Zeelandă.
Imagini cu această floare superbă aici.

8 Responses to A inflorit una dintre cele mai rare flori din lume,camelia „Middlemist’s Red”

  1. gina incerta says:

    SUPERB!!!!!

    Gabi, ti-am lasat un exercitiu!

  2. theodora0303 says:

    Este frumoasa floarea. Parca seamna cu un trandafir. Gresesc?

  3. octavpelin says:

    Gabi,minunata floare,o zi insorita 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  4. Pingback: De ce trebuie sa dau bacsis « Hai ca se poate!

  5. Pingback: Der letzte Tropfen « Ioan Usca

  6. Multumesc,Gina.
    Doar acum am trecut pe aici si am vazut.Voi veni cat mai repede sa vad exercitiul pe care mi l-ai lasat! 🙂

  7. Si eu am crezut ca e un trandafir.N-am mai auzit pana acum de aceasta floare.E frumoasa.Poate e un fel de trandafir japonez?

  8. Tavi,e frumoasa si rara.
    Toate florile sunt frumoase!
    P.S.Multumesc.Voi veni sa ascult muzica daca reusesc.Azi n-am putut sa vad nici un videoclip de pe Youtube.Imi aparea mesajul:An error occured….

Lasă un răspuns

