Cateva stiri politice

Inainte de a citi stirile pe care le-am selectat in mare viteza, am facut cateva vizite cu cameramanul la: Ioan Usca cunoscut ca Vania, care nu vrea sa renunte la defenestrare, oricat l-am pinguit.Il rog de aici sa nu cumva sa se defenestreze!!!
L-am vizitat si pe Daurel care scrie despre vocatia de comentator, pe Gina care vrea dimineti cu plete insorite! , pe Theodora care intreaba:Pandele a trecut la inDEPENDENTI??? si, bineiinteles pe Tavi, cu stirile politice si MUZICA buna!

newspaper

PNL a ieşit de la consultările cu Traian Băsescu, la câteva minute de la începutul întâlnirii.Reprezentanţii PNL au ieşit, luni, de la consultările iniţiate de preşedintele Traian Băsescu pe tema revizuirii Constituţiei, organizate la Cotroceni, la câteva minute de la începutul întâlnirii, fiind nemulţumiţi că a fost invitat şi grupul parlamentar al independenţilor.
Şi PSD şi PC au ieşit de la consultările de la Cotroceni.Reprezentanţii PSD şi PC au ieşit, luni, de la consultările iniţiate de preşedintele Traian Băsescu pe tema revizuirii Constituţiei, la Cotroceni, la câteva minute de la începutul întâlnirii, fiind nemulţumiţi că a fost invitat şi grupul parlamentar al independenţilor, la fel ca şi delegaţia PNL.
Ponta: Cei îndrăgostiţi de Traian Băsescu nu au ce căuta în PSD.Preşedintele PSD, Victor Ponta, a afirmat, luni, că membrii de partid care „îl plac” pe Traian Băsescu nu au ce căuta în PSD, el neafirmând însă explicit că cei în cauză vor fi excluşi din partid.
Cataramă, exclus din PNL.Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, luni, la finalul CNEx, că Viorel Cataramă a fost exclus din partid, la propunerea sa, pentru „ştirbirea imaginii partidului” şi „lezarea intereselor şi imaginii partidului”, precizând că excluderea a fost votată de 39 de liberali, doar 6 fiind împotrivă.

7 Responses to Cateva stiri politice

  1. gina incerta says:

    Gabi, intre timp mi-am schimbat opinia- nu vreau greve!

    Oricum iti multumesc pentru diminetile cu plete insorite!
    Sper sa le vedem!

  2. theodora0303 says:

    Doamne ce zi a fost azi!
    Bine ca se termina.

  3. Pingback: Cei care sunt multumiti de Basescu nu-si au locul in PSD « Hai ca se poate!

  4. octavpelin says:

    Gabi,acesta este inceputul sfarsitului lui Basescu si a camarilei sale portocalii,o zi minunata !
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  5. Gina,din pacate,greve vor fi ,mi-e teama sa nu fie si altceva.
    Cu multa placere.Sa ai dimineti cu plete insorite in fiecare zi!

  6. Am zile nasoale de multe ori.Asta multumita lor,in special.Mi-au mancat cativa ani din viata.

  7. Tavi,cred ca mai este pana atunci.Cum vad eu,acele fiinte vor sa ne sfarseasca pe noi.
    P.S.Multumesc,te voi vizita.

Lasă un răspuns

