Gând 6,Nichita Stănescu

Nichita Stănescu Gând 6

Singurele lucruri reale, singurele lucruri pe care le
ducem cu noi până la urmă sunt propriile noastre
sentimente, dragostele noastre, patemile noastre,
urile şi adversităţile noastre. Mă-ntreb: noi, la
capătul vieţii noastre, ce-am lăsa în afară?
Bănuiesc că putem lăsa nişte sentimente. Mai
puţin de ură, întrucâtva de patemi dar… de
dragoste mai ales.

Nichita Stănescu, numele la naştere Nichita Hristea Stănescu, (n. 31 martie 1933, Ploieşti, judeţul Prahova — d. 13 decembrie 1983 în Spitalul Fundeni din Bucureşti) a fost un poet, scriitor şi eseist român, ales post-mortem membru al Academiei Române.

Tot in aceasta zi de 31 martie 1891 s-a nascut in Bucuresti Ion Pillat, poet român († 1945).

7 Responses to Gând 6,Nichita Stănescu

  1. octavpelin says:

    Gabi,multumesc pentru aceasta geniala postare,sa nu uitam MARII NOSTRI POETI!!!,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  2. CELLA says:

    😦 😀

    Myutza: da mai departe ! Ofer GRATIS ptr.copil cu probleme 2 ani PROTEZE si GHETUTE ORTOPEDICE. tel. 0766396764 sau 0314221410, 0721.226.072 poate cuiva ii va prinde bine informatia …viata ARE prioritate ! Multumesc

    în toate celelalte, încă, sunt

  3. Gabi, iti multumesc pentru trecere.

    Am fost gand la gand cu bucurie! Ma refer la cei doi poeti!

  4. Pingback: t(E O) dezamagire « Hai ca se poate!

  5. Tavi,iti multumesc si eu.

  6. CELLA,multumesc,voi posta anuntul.
    Si eu sunt.Inca.Dupa visul pe care l-am avut azi noapte, nu stiu daca voi mai fi asa.poate deloc.

  7. Gina,stiam ca ai o relatie speciala cu ion pillat si am vazut ca ai postat despre el.
    Eu am ramas cu Nichita Stanescu si tare greu mi-a fost sa ma hotarasc ce sa aleg.

Lasă un răspuns

