Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi

Buna seara Numele meu este Velichea Bianca ,am 16 ani si 7 luni si vreau sa va prezint un scurt fragment din viata mea relativa si trista in acelasi timp a copiilariei mele… ”Oare boala ma adus in situatia asta ? asa dificila ? Boala pe zi ce trece imi aduce numai suferinta,… find un copil mi-ar placea sa fiu ca cei de varsta cu mine .Dar pentru mine totul e foarte greu nimic nu mai este ca in trecut .Parca trece o vesnicie pana cand adorm dar totusi am invatat ca in profida boli mele pot face si lucruri obisnuite pe care le face un copil sanatos .Ma straduiesc sa fac tot ce imi sta in putinta dar trebuie sa imi recunosc limitele de bun simt .Nu am sa las boala sa imi dirijeze viata niciodata cu toate ca mai sunt zile in care nu ma pot ridica din pat si merg in genunchi …..Tatal meu mi-a promis de la inceput ca cel mai mare privilegiu pe care il, poate avea este sa aibe grija de familia mea . Gandul ca sunt bolnava ma macina foarte mult dar nu pot renunta sa ma gandesc si la cei din jurul meu .o inima vesela si putin ajutata poate creea o viata frumoasa chiar daca sunt mult prea mult diferita ,stiind ca viitorul imi va rezerva un scaun cu rotiile dar ma gandesc ca IISUS fiul Domnului a fost badjocorit si batut in cuie ….nu a ramas asa s-a rugat la Dumnezeu si eu voi face la fel concentrandu-ma la un viitor fericit ajutata de ceilalti din jurul meu” … si aici incerc sa inchei ”mica poveste” a vieti mele desi adevarata poveste este mult mai lunga si grea dar asta nu ma impiedica sa arat cine sunt cu adevarat ……http://www.savebianca.ro/

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:

Raiffeisen Bank – Agenţia Valu lui Traian, judeţul Constanţa

RON: RO 70 RZBR 0000 0600 1100 8342

EURO: RO 47 RZBR 0000 0600 1103 4655

Cod SWIFT: RZBR ROBU

Titular: Velichea Maria

Domiciliu: Comuna Valu lui Traian, str. Credinţei nr. 9, jud. Constanţa, cod 907300. Telefon Velichea Maria: 0727 275 667, 0241 230 317. Bianca: 0724 699 198, E-mail: creatza_lui01@yahoo.com

Constanţa Oprina are nevoie de ajutor pentru a ajunge la clinica din Germania. Are nevoie de 5.000 de euro, pentru consultaţie şi investigaţii – din care a strâns 124 RON.
Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:
RON: RO 17 RZBR 0000 0600 1242 0452
EURO: RO 81 RZBR 0000 0600 1242 0464
Raiffaizen Bank
Cod SWIFT: RZBRROBU
Titular: Oprina Constanţa
Pentru a putea ajunge în luna mai în Germania, Constanţa îşi vinde medicamentele: 22 de flacoane de 100 mg de Dacarbazină, cu 10 euro flaconul.
Contact: 0732 283 578; 0722 595 372; oprina.constanta@yahoo.com
Documentele medicale pe site-ul ei: http://constanta.i3.ro

Robert Antonio Fichitiu va împlini 9 ani pe 2 mai 2010. Leucemie Acută Limfoblastică cu celule T.

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:
BRD – Filiala Moineşti
RON: RO 64 BRDE 240 SV 2373 4582 400
EURO: RO 52 BRDE 240 SV 2373 4822 400
Cod SWIFT: BRDEROBU
Titular: Fichitiu Isidor
Contact: Fichitiu Isidor, telefon 0749 181 457
Domiciliu: sat Floreşti, comuna Scorţeni, judeţul Bacău. CP: 607552

Robert Neagu,  5 ani, cancer.

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:
Raiffeisen Bank
RON: RO 68 RZBR 0000 0600 1183 5012
EURO: RO 57 RZBR 0000 0600 1183 5016
Cod SWIFT: RZBRROBU
Titular: Neagu Constantin
Contact: Marinela Neagu – 0727 016 435
Domiciliu: sat Malamuc, comuna Gherghiţa, judeţul Prahova
Site-ul lui Robert:
http://www.neagumarinela.ro.tl

3 Responses to Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi

  1. BUNA SUNT ACEIA-SI BIANCA SI E ADEVARAT CA IN ULTIMUL TIMP NU AM MAI SCRIS NIMIC AM FOST APROAPE INPOSIBILA DE GASIT PENTRU CA AM RAMAS FARA SITE SI + DE ASTA DOREAM SA AM CEVA MAI PE INTELESUL TUTUROR ,ADICA REINOIREA CERTIFICATULUI SI DETALIEAT DE CE AS AVEA ACUM MARE NEVOIE ,DACA MAI PUTE-TI SA-MI MAI PUBLICA-TI CAZUL MEU SI VA ROG DIN SUFLET ,ACUM AM UN BLOG SI CINE DORESTE SI POATE SA-L FACA CUNOSCUT NU POT SA VA ROG SI SA VA MULTUMESC SI (SARUMINA) ACEIA-SI COPILA FARA VIITOR http://savebianca.blogspot.com/

  2. Bianca, voi face cunoscuta noua ta adresa.
    Iti doresc toate cele bune si sper sa te faci bine!

Lasă un răspuns

