Noaptea de Inviere la romani

In noaptea de Inviere nu am putut merge la slujba si m-am uitat la televizor pe TVR la toata slujba.Mi-a placut corul foarte mult, lumea adunata acolo cu mic cu mare astepta sa inceapa slujba.In sfarsit a venit momentul atat de asteptat si farmecul s-a risipit imediat cand am vazut ca din biserica Patriarhiei au iesit in viteza cativa domni si doamne (credeam ca e vreo secventa de altundeva).Se pare ca cei care ieseau cu Lumina inainte de a incepe slujba, era printul Paul cu sotia, ministrul Educatiei …

Am fost dezamagita, apoi mahnita cand am vazut la stiri cum s-au inghiontit oamenii ca sa ia Lumina direct de la preoti.Oare romanii numai asa se pot manifesta de fiecare data?Cred ca preotii ortodocsi ar trebui sa le vorbeasca credinciosilor despre comportamentul decent, civilizat care ne lipseste cu desavarsire, mai ales cu ocazia sarbatorilor religioase si a pelerinajelor cand se se scot din biserica moastele unor sfinti.

3 Responses to Noaptea de Inviere la romani

  1. Pingback: Daca nu Elena Udrea, atunci cine? « Hai ca se poate!

  2. octavpelin says:

    Gabi,please explica-mi si mie sau trimite-mi cum se fac si eu pinguri,ca mi-am facut blog pe bing 🙂

  3. Tavi,zau ca nu prea stiu cum sa-ti mai explic cum se fac pingurile.
    daca mai treci pe aici sper sa intelegi ce-ti scriu.
    Copiezi link-ul articolului.
    https://supravietuitor.wordpress.com/2010/04/07/daca-puteti-si-vreti-sa-ajutati-13/
    Apoi dai paste in noul post pe care-l scrii,selectezi link-ul,dai click pe „link” ,iti apare „Enter the URL”, dai paste si apoi OK.Atat
    Sper sa reusesti. 🙂

Lasă un răspuns

