Cum faci bani din blog in Romania

Iti place sa fii cel mai bine informat si ai ceva relevant de spus? Ei bine, nu este o rusine sa faci si ceva bani din asta. Visul oricarui blogger este sa poata sta confortabil acasa si sa castige bani doar scriind pe Internet. Monetizarea unui blog poate avea retete sigure, intre care se numara consecventa publicarii, dar si un oarecare fler in afaceri. Drumul de la vis la realitate trece mai intai prin testul traficului. Ajung sa faca bani din blog cei care au trafic mare, de cel putin 1.000 de cititori unici pe zi. Cu o precizare: blogul trebuie sa fie recunoscut prin calitate si autoritate, mai importante chiar decat traficul in sine.

Exista bloguri care au trafic mare pentru ca recurg la metode neortodoxe: spam, optimizare in motoarele de cautare etc. Este important insa ca traficul sa fie castigat pe merit, altfel niciun advertiser nu va dori sa-si asocieze numele cu un astfel de blogger.

Subiecte interesante + consecventa in publicare + atragerea unei comunitati active = trafic = bani

Cititi continuarea aici.

11 Responses to Cum faci bani din blog in Romania

  1. Pingback: Derbedeul nenumit « Ioan Usca

  2. octavpelin says:

    Gabi,interesanta idee,dar trebuie sa ai programe ultramoderne cred, weekend minunat!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  3. Pingback: Despre noi cei care nu traim bine « Hai ca se poate!

  4. theodora0303 says:

    Nu am 1000 de cititori pe zi. 😦

  5. Tavi, cand am timp voi citi cu atentie articolul si vad daca ma bag.Nu-mi strica niste bani ca sa nu-mi mai fac griji cu plata facturilor de gaz si curent.
    Multumesc.

  6. Pe celalalt blog al meu am in fiecare zi aproape 2000 si peste 2000 vizite.Nu stiu cati dintre ei sunt cititori. 🙂
    Trebuie sa citesc cu atentie si vad eu ce fac.

  7. daurel says:

    Abia astept sa ajung la 1000; deocamdata am 150…

  8. Aici nu prea au fost asa multi vizitatori, pe celalat blog cred ca vin cand cauta picturi. 🙂
    Asta nu inseamna ca sunt cititori. 🙂
    Noapte buna!
    Am plecat de la calculator! 🙂

  9. theodora0303 says:

    Care celalalt blog?
    Nu am stiut ca mai ai un blog 😦
    Bine ca nu am descoperit peste cativa ani
    Doamne… cat sunt de aiurita!

  10. Nici n-aveai de unde sa stii despre celalalt blog fiindca nu prea am spus. 🙂
    Acolo sunt mai mult povesti si galerii de pictura,politica nu-l murdareste.
    http://g1b2i3.wordpress.com/
    Nu esti aiurita deloc!
    Eu sunt cea aiurita si naucita de atatea griji si ganduri negre. 😦
    O saptamana mai buna!

  11. Pingback: Despre noi cei care nu traim bine

Lasă un răspuns

