18 aprilie, zi de doliu naţional pentru victimele accidentului din Polonia

Update:Programe speciale, sâmbătă şi duminică, la Televiziunea Română, în memoria victimelor din Polonia.Televiziunea Română dedică, sâmbătă şi duminică, programe speciale în memoria victimelor catastrofei aeriene de la Smolensk, pe principalele posturi ale sale, TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Cultural şi TVR Internaţional, informează instituţia.

Guvernul a decis ca duminică, 18 aprilie, să fie decretată zi de doliu naţional pentru victimele accidentului aviatic din Polonia, în care şi-a pierdut viaţa şi preşedintele polonez, Lech Kaczynski, au declarat agenţiei MEDIAFAX surse oficiale. Decizia a fost luată în şedinţa de miercuri a Guvernului, au arătat sursele.

Informaţia a fost confirmată, la finalul şedinţei, de către purtătorul de cuvânt al Guvernului, Ioana Muntean, care a precizat că, în ziua de duminică, d rapelul naţional va fi arborat în bernă, iar posturile naţionale de radio şi televiziune trebuie să îşi adapteze programul în mod corespunzător.

6 Responses to 18 aprilie, zi de doliu naţional pentru victimele accidentului din Polonia

  1. octavpelin says:

    DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA!
    p.s.Gabi,sa nu schimbi titulatura din blogroll tau,am revenit la cea pe care o ai in blogroll.
    Multumesc pentru link,dar nu am nici visual, html,nici culori, 😦
    am incercat sa vad alte teme ,dar acelasi lucru,am facut un blog nou,dar nimic 😦

  2. Pingback: La ţel « Ioan Usca

  3. Pingback: Ce si cum gandeste Teo Trandafir « Hai ca se poate!

  4. Dumnezeu sa-i odihneasca!!!

  5. Tavi,n-am schimbat nimic, am vrut sa schimb „look-ul’ blogului, insa am revenit la asta de acum.
    tavi, dar cand postezi un articol noi, nu iti apare nimic decat ‘pagina” alba?Atunci cum iti editezi textul?Cred ca ceva nu e in regula sau poate ca nu stii.Eu am avut noroc cu limba engleza si astfel am descifrat destul de multe ca sa pot edita textele si sa adaug imagini, videoclipuri si link-uri.
    Poate vei avea ocazia sa te intalnesti cu un blogger din zona ta care sa-ti explice ce nu intelegi.
    Succes!

  6. Gina, iti multumesc ca esti alaturi de ei.

Lasă un răspuns

