Guvernul înfiinţează Fondul Român de Investiţii

Guvernul înfiinţează Fondul Român de Investiţii, cu aportul CEC şi bani plasaţi la BNR.Fondul pregătit de Guvern pentru finanţarea proiectelor majore de investiţii va fi constituit din acţiunile minoritare ale statului la companii, dar şi dintr-un aport în numerar al CEC Bank şi, cel mai probabil, din banii obţinuţi anterior din privatizări şi plasaţi de trezorerie în conturile BNR. Noul instrument de investiţii al statului va fi denumit „Fondul Român de Investiţii” şi va prelua în portofoliu, în maximum două luni de la constituire, participaţiile minoritare ale statului, conform proiectului de lege privind înfiinţarea şi funcţionarea Fondului, obţinut de MEDIAFAX.

Proiectul reprezintă o variantă de lucru aflată în discuţie la nivelul Guvernului şi transmisă spre consultare ministerelor implicate, iar forma finală va fi remisă Comisiei Europene înainte de aprobarea de către Executiv.

Din blogosfera.

Elisa.Răsaduri

Gina.Din adancuri

Daurel.In asteptare

Theodora.Circul se vede, unde este painea?

Natasa.Decizie

Ioan Sorin Usca.Comentarii la Facerea – 3

Ana Usca.Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 15

Dispecer Blogosferă.O Românie, două Românii, trei Românii…

Tavi.IN URMA CRITICILOR LUI BASESCU PRIVIND “BOLSEVIZAREA “PDL: FLUTUR (GARDA NOUA DIN PDL),NU EXCLUDE O NOUA DEZBATERE IN PARTID PE TEMA STATUTULUI!

EPISTOLEpentruZEUS .Sunt blogger violet si dorm pe canapea. Numai tu ma poti ajuta: Zeus, pensioneaza-te!

18 Responses to Guvernul înfiinţează Fondul Român de Investiţii

  1. Pingback: Drepţi!…Pe loc repaus!… « Dispecer Blogosferă

  2. Pingback: Comentarii la Facerea – 4 « Ioan Sorin Usca

  3. Pingback: Ioan Usca/Ioan Traia – Comentarii la Psalmul 16 « Ana Usca

  4. Pingback: S’il vous plait messieurs sau cum este denigrat poporul roman « Hai ca se poate!

  5. Pingback: Am impresia că-i luni « Elisa-gradina mea de vis

  6. octavpelin says:

    Gabi,stii ce ma intristeaza,ignoranta „romanilor”,fata de xenofobia francezilor impotriva cetatenilor romani,”salutul romanesc”pe care l-am postat pe blog,trist dar adevarat,ROMANIA NU EXISTA CA STAT!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  7. Tavi, am fost pe la tine si n-am vazut articolul tau.
    dar eu cred ca nu trebuie sa ne simtim revoltati, din pacate, acesta e adevarul trist. 😦

  8. Mica says:

    Desi nu are legatura cu articolul doresc sa va transmit
    sincera compasiune pentru pierderea suferita ,m-au
    impresionat cuvintele asternute in postarea Elisei.
    Sunt o mama care a pierdut acum sapte ani in
    imprejurari misterioase,neelucidate nici pana in ziua de azi,
    cea mai scumpa comoara,unicul fiu. si va inteleg durerea.

  9. octavpelin says:

    Deci Cabinetul BOC IV infiinteaza un nou CARITAS,o zi linistita !

  10. S-ar putea sa ai dreptate!

  11. Doamna Mica, abia acum am vazut mesajul dvs..Ieratai-mi intarzierea raspunsului.
    tatal meu a murit acum 26 de ani, dar nu uit acea zi.
    Insa necazul si suferinta dvs. nu se compara cu nici o alta nenorocire care ne-ar putea lovi.Chiar duminica a fost inmormantat din blocul vecin un baiat de 24 de ani care si-a perdut viata intru accident.
    Mi-e teama sa nu va necajesc prea mult, dar cum de nu se cunosc imprejurarile in care a murit unicul fiu, comoara cea mai de pret?
    va doresc multa liniste sufleteasca si sa aflati adevarul, iar vinovatii sa-si primeasca pedeapsa.

  12. Mica says:

    Intr-o zi de mare sarbatoare religioasa am
    primit cu mult drag raspunsul dumneavoastra
    si pentru a vedea ce s-a intamplat de fapt
    accesati SOARELE VIETII NOASTRE PUSI,
    paginile 39-41.
    Va multumesc pentru intelegere.

  13. Doamna Mica, cum sa nu raspund?Chiar daca cu intarziere.Voi cauta site-ul si voi citi,
    Va doresc multa sanatate si putere.
    Am citit.Nu stiu cum v-as putea alina durerea pierderii copilului dvs. unicul copil.E cea mai mare durere.Odihneasca-se in pace!

  14. Mica says:

    Am scris aceasta carte si am daruit cele 2oo de volume
    in toate colturile tarii in speranta ca cineva a fost prezent
    in ziua aceea pe malul lacului si a vazut ce s-a intamplat.
    Pe internet navighez doar de trei ani ,iar cartea am pus-o
    la dispozitia persoanelor care au trait o trauma asemanatoare
    cu a mea.
    Tot sper sa aflu de undeva, de la cineva ,cate ceva.
    Multumesc pentru atentia acordata.

  15. Poate ca a fost un accident,am auzit ca daca se intra in apa rece candesti infierbantat de la soare, se intampla sa faci stop cardiac.De fapt, asa s-a intamplat cu un baiat din grupul nostru cand am fost in tinerete intro excursie in Delta Dunarii.
    E groaznic ca cineva sa-si vada copilul fara viata! 😦
    Si eu navighez pe internet de vreo trei ani si ceva.

  16. Mica says:

    Stiti care este misterul Florin al meu nu a intrat in apa ,
    si-a asteptat colegul care inota sa ajunga la mal unde
    el il astepta stand in picioare cu apa pina la nivelul
    bertmudelor.Este declaratia colegului si a catorva pescari
    care il cunosteau pe fiul meu .

  17. Imi pare rau, inseamna ca nu am inteles eu bine.Retinusem ca a intrat in apa, asa cum ati redat aici.
    Nu stiu ce sa va zic atunci, nu inteleg cum de s-a intamplat nenorocirea dintrodata.Daca era in apa o groa?S-a mai intamplat.
    Sper sa va gasiti linistea sufleteasca si sa aflati ce s-a intamplat atunci.Poate ca ar trebui sa vorbiti si cu un medic despre cauza decesului din certificatul de deces.
    Va doresc multa sanatate!
    Mi-e greu sa vorbesc cu o mama care si-a pierdut copilul.Nu-mi gasesc cuvintele.

  18. Pingback: S’il vous plait messieurs sau cum este denigrat poporul roman

Lasă un răspuns

