Stiri cu si despre ei

Intr-un interviu publicat de site-ul www.femeiasecolului21.ro, tatal lui Teo Trandafir, medicul pediatru Ion Uta, se face remarcat prin sinceritatea absoluta cu care a discutat pe tema intrarii in politica a fiicei sale.

Rep: Sunt de la revista online Femeia Secolului 21. Fiica dumneavoastră, Teo Trandafir, a decis să intre în politică şi voiam să ştim dacă o susţineţi.

Dr. Uţă: Sigur că o susţin. O susţin din toată inima şi chiar i-am spus şi ei acest lucru. I-am spus să fie atentă la ceea ce face.
Rep: De ce, credeţi că s-a avântat într-un joc periculos, aveţi motive de îngrijorare?

Dr. Uţă: I-am spus un lucru pe care eu nu i l-am spus niciodată până acum, i-am spus să ia pastile ca să reziste, eu care i-am interzis cu desăvârşire ca medic să facă asta până acum. Este într-o poziţie cumplită. Imaginaţi-vă cum ar fi să stai atârnat de un pom înalt, foarte înalt şi să fii susţinut doar de un fir subţire de aţă, o aţă de papiotă. Aşa este şi Teo acum.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Tatal lui Teo Trandafir: PDL e un mare c…t, iar Elena Udrea e motul.

Revizuirea Constituţiei după Boc: Senatul dispare, iar deputaţii se vor numi „reprezentanţi”. Vezi proiectul!

Proiectul de modificare a Constituţiei a ajuns la Preşedinţie

CTP: La fel ca Ceauşescu, Băsescu reuşeşte să rămână complet singur

11 Responses to Stiri cu si despre ei

  1. Pingback: Uraaa!! « Nataşa

  2. Pingback: O constitutie dupa chipul si asemanarea lui Basescu « Hai ca se poate!

  3. octavpelin says:

    Gabi,faina poanta :),o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  4. Gina says:

    Gabi, am citit!

    De o sinceritate debordanta!!

  5. daurel says:

    Destept tatic…

  6. Tavi, nu e poanta, citeste interviul. 🙂
    Iti multumesc.

  7. Gina, imi plac oamenii sinceri care nu se sfiesc sa-si spuna parerea chiar in situatii mai delicate.
    Stii ceva?Imi pare rau ca teo s-a lasat convinsa sa se inscrie in PDL si sa candideze.Cred ca nici nu va castiga, 😦

  8. destept si simpatic.

  9. Pingback: Piatră de încercare… « Dispecer Blogosferă

  10. Florina says:

    Elena Udrea a demonstrat in repetate randuri ca este cea mai competenta femeie din politica romaneasca.

  11. Da, din guvernul PD.
    Poate va ajunge premier si de ce nu, presedinte?
    Cum ii aparati intotdeauna pe cei din PD si sustinatori ai presedintelui.oare voi in ce tara traiti?Nu cred ca in Romania reala.

Lasă un răspuns

