Pedalarea de Primavara,Timişoara

Update:…si poze.

Buna tuturor,

in primul rand, Echipa Verde pentru Biciclete va multumeste pentru prezenta numeroasa astazi la Pedalare. Noi am numarat in jur de 1000 de persoane, tinand cont de urmatoarele considerente:

-am distribuit toate cele 500 de numere pregatite pentru eveniment, insa biciclistii obisnuiti ai iesirilor VpB au avut deja numar
-am impartit toate cele 500 de tricouri de ciclism si toate cele 500 de baloane
-s-au donat 230 de biciclete angajatilor Bega Grup, prima actiune de acest fel inscrisa in campania „Angajatori pe doua roti”

Ne-am bucurat si de prezenta artistului Florin Chilian, fost campion de ciclism.

Multumim pentru aprecierile si observatiile primite de la unii dintre voi si vom tine cont, pe cat posibil, de ele.

Maine vom posta pe site galeria foto oficiala de la eveniment. Insa intre timp, iata cateva aparitii online :
http://www.youtube. com/watch? v=T3ftnax3oT0
http://denisuca. com/verde- pentru-biciclete- pe-ploaie. html
http://bahuczki. blogspot. com/ 2010/04/pedalarea- de- primavara-un- succes-cu. html
http://newstimisoar a.ro/index. php?option=com_ content&view= article&id=3545
http://agenda. ro/news/news/ 29964/timisorenii- au-pedalat- de-primavara. html
http://www.tion. ro/stiri/ timis/articol/ marsul-biciclist ilor-la-a- doua-primavara/ cn/news-20100424 -04395436

In continuare, vom da „Verde pentru Biciclete”

Echipa Verde pentru Biciclete
www.pedaleaza. ro

Primăvara, Timişoara e superbă.

Imi pare rau ca nu am aflat din timp despre acest eveniment din Timisoara la care participa si fiul meu cel mare.Am vorbit cu el acum vreo doua ora si tocmai participa la evenimentul „numaratoarea de primavara”.Mi-a spus ca erau foarte multi biciclisti, in jur de o mie dupa arecierea lui.Vor fi postate si poze de la eveniment pe site-ul:http://www.pedaleaza.ro/

Vă invităm să pedalăm impreună pe străzile oraşului la Numărătoarea de Primăvară de sambătă, 24 aprilie 2010.

Evenimentul, aflat la cea de-a doua „primăvară”, va debuta pe Platforma Timco (Intersecţia Str. Gheorghe Lazăr – Calea Circumvalaţiunii), la ora 10:00 şi işi propune să ii reunească pe toţi bicicliştii timişoreni şi pe toţi cei care au adoptat un stil de viaţă “verde”.

sursa

Din blogosfera.

Mogulul Dan Voiculescu se implica in cazul Ameliei Antoniu, Mihnea Dumitru.Dictator in DilemaMihnea Dumitru.Bloggingul e un răsfăţ, Tavi.Shivaree – Goodnight Moon – (Kill Bill), Caius.Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 12, Elisa.Brrrr…., Theodora.Si totusi Grecia are un mare avantaj

14 Responses to Pedalarea de Primavara,Timişoara

  1. octavpelin says:

    Gabi,la noi ploua asa ca..degeaba nu pot sa scot bike-ul din casa sa plec la plimbare,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  2. Pingback: Brrrr…. « Elisa-gradina mea de vis

  3. Tavi, eu nici n-am bicicleta si nici nu stiu sa ma dau cu bicicleta.Sunt bata la toate sporturile si foarte sedentara.Stau mai mult acasa, mai ales sambata cand am program administrativ.
    Vremea la noi e asa si-asa.
    Multumesc.

  4. Pingback: Si totusi Grecia are un mare avantaj « Hai ca se poate!

  5. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 13 « Caius

  6. Pingback: Comentarii la Facerea – 8 « Ioan Sorin Usca

  7. Pingback: Elena Udrea a gasit vinovatii « Hai ca se poate!

  8. Pingback: Frust « Ioan Usca

  9. Pingback: A fost odată în România…(7) « Dispecer Blogosferă

  10. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 14 « Caius

  11. Pingback: Timpuri noi « Nataşa

  12. Pingback: Elena Udrea a gasit vinovatii

  13. Pingback: Si totusi Grecia are un mare avantaj

  14. Pingback: Brrrr.... - Elisa – gradina mea de vis

Lasă un răspuns

