Miting impotriva legii eutanasierii cainilor fara stapan.Vineri, 30 aprilie, ora 11:00, la Prefectura Bucuresti

Update:Mesajul unuia care-si spune portocal.Nesimtire specifica majoritatii portocaliilor.

portocalu said, on aprilie 30, 2010 at 12:37 (Editare)

Nu uitati umbrelutele de soare, coifurile de hartie, tobele si fluiericele!!! Ca sa fiti timpiti pana la capat!! Timpitilor!
Bah voi traiti intr-o realitate parelela…de 20 de ani cine are puterea rade de voi si de adunarile voastre jalnice. Nimic nu se va schimba prin scheunaturi in dosu’ gardurilor jandarmeriei , aveti orbu gainii? Fck off!!visati frumos spalatilor pe creier.
Si da sint pentru uciderea potailor.

Update:Newsletter Adoptiicaini.ro

Puteti sprijini demersurile impotriva legii eutanasierii cainilor fara stapan prin participarea la mitingul de vineri,la care se vor alatura si multe personalitati precum Daniela Vladescu, Cristina Topescu, Monica Davidescu, Bianca Ionescu, Valeria Arnautu, si alte personalitati ai lumii artistice si nu numai,care vor fi prezente pentru a protesta impotriva propunerii prefectului capitalei de reintroducere a eutanasiei si pentru a milita pentru implementarea unui program de gestionare civilizata si efectiva a cainilor comunitari
Transmiteti si altora:
Vineri, 30 aprilie, ora 11:00, la Prefectura Bucuresti (in fata Parcului Cismigiu)

Petitie: „Sustineti institutia „Avocatul animalelor” din Romania”

Din blogosfera.

Caius.Ultimul Mitropolit – 18,Theodora.Basescu si Stolojan sunt nelustrabili/, Elisa.Mă apropii de cinci sute de mii, Ioan Usca.Tradiţii, Nataşa.Cadouri
,

12 Responses to Miting impotriva legii eutanasierii cainilor fara stapan.Vineri, 30 aprilie, ora 11:00, la Prefectura Bucuresti

  1. Pingback: Mă apropii de cinci sute de mii « Elisa-gradina mea de vis

  2. Pingback: Unu Mai bun nu se poate? « Elisa-gradina mea de vis

  3. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Natașa

  4. Pingback: In tara fara sosele guvernantii vor masini electrice « Hai ca se poate!

  5. portocalu says:

    Nu uitati umbrelutele de soare, coifurile de hartie, tobele si fluiericele!!! Ca sa fiti timpiti pana la capat!! Timpitilor!
    Bah voi traiti intr-o realitate parelela…de 20 de ani cine are puterea rade de voi si de adunarile voastre jalnice. Nimic nu se va schimba prin scheunaturi in dosu’ gardurilor jandarmeriei , aveti orbu gainii? Fck off!!visati frumos spalatilor pe creier.
    Si da sint pentru uciderea potailor.

  6. octavpelin says:

    Gabi,nu stiu ce i-a apucat cu pingurile,dar este optiunea lor,dar numai blogging,ba mai mult mi s-a scris ca daca nu pinguiesc pierd cititorii , :)este,ce usor de manipulati pot fi oamenii si ne mai miram,de ce este presedinte Basescu,am semnat petitia,am postat pe facebook Stop eutanasierii animalelor,un weekend minunat 🙂

  7. Pingback: Gripa porcină (De 1 Mai) « Ioan Usca

  8. Pingback: Hai la lupta cea mare! « Gabriela Savitsky

  9. Pingback: Ultimul Mitropolit – 19 « Caius

  10. portocalu, esti exact tipul de portocaliu agresiv, violent, nesimtit.
    Potai sunt cei care gandesc si vorbesc ca tine si ai tai.
    Pupa-i in dos cu spor!

  11. Tavi, chestia cu pingurile e veche, eu am dat intotdeauna ping-uri, link-uri la articolele din blogosfera care mi s-au parut intersante.
    Nu stiu prea bine despre ce e vorba in cazul tau, eu nu tin sa fiu pinguita si pinguiesc fiindca asa vreau eu.Nu pentru ca sunt manipulata de cineva.n-am stiut exact cum e cu pingul si ma bucur ca am aflat .
    E un fel de reclama pe care v-o fac voua, ca sa zic asa. 🙂
    Iti multumesc pentru ca ai transmis mai departe mesajul si ai semnat petitia.
    Un weekend minunat!

  12. Anonim says:

    Paralel esti tu cu ceea ce se intampla in spatele zidurilor…toti care spuneti asta sunteti niste indiferenti si nepasatori…ce vina au bietele animale ca sa fie chinuite in asemenea moduri??? oamenii ca tine sunt de vina si ar trebui sanctionati!!!! Oamenii care isi arunca animalele in strada dupa ce se plictisesc de ele… Oamenii superficiali asa cum dai dovada ca esti… Mi-e greata de gandirea ta!!!!!!!!

Lasă un răspuns

