Sa plece cat mai repede

Raspunsul meu la intrebarea Gabrielei Savitsky.Ce-i de făcut? e ca trebuie ca acest om periculos trebuie sa-si dea demisia sau sa fie suspendat pana nu e prea tarziu.

Sunteti de acord cu suspendarea domnului presedinte Traian Basescu?

Theodora, Tavi, Elisa, Dispecer blogosferaGinaIoan Usca, AndreiDaurel,

Theodora

11 Responses to Sa plece cat mai repede

  1. Pingback: Ursul « Ioan Usca

  2. Pingback: Constantin si Elena « Elisa-gradina mea de vis

  3. Pingback: Jurământ « Gabriela Savitsky

  4. Gabita!
    Cand am citit titlul si niste nume , la Daurel, credeam ca este vorba, printre altii, de mine. Adica sa plec. Tocmai ma intrebam – cum ramane cu altii? ..

  5. daurel says:

    A bulversat toata tara…Are prea multa putere si prea mari orgolii.

  6. octavpelin says:

    Calca l-ar vaca neagra pe basescu si tot neamul sau si camarila ,:(

  7. Gina, nu-ti voi spune niciodata sa pleci!
    Sa plece el si ai lui cat mai repede pana nu e prea tarziu.

  8. E periculos, iar cei din partidul lui care isi dau seama de pericol, din pacate sunt prea lasi.

  9. Nu vor sa plece nici in ruptul capului.Nu inteleg cum de nu le este rusine nici un pic.Insa s-ar putea sa le fie teama de ceva sau cineva.

  10. Chuy says:

    ar tubrei sa mai terminam cu atatea lamentarice am vrut si ce-am facut……scuze de acest gen : caderi psihologice si alte …gaselnite nu-si au locul la profesionisti.mai bine am strange randurile si am lua “taurul de coarne”NU VA FI MAI BINE NICI ANUL VIITOR , NICI ALTA DATA TOT CU ACEEASI MENTALITATE!!!!antrenorul actual al nationalei nu este in stare sa depaseasca nivelul pe care il are si de …psihologie….sa nu mai vorbim.ne tubreia un om PUTERNIC , PRICEPUT SI CORECT !si Dl Voinea este corect (cred) dar este depasit de probleme. cel putin asta se vede din afara!!!deci concluzia este : “aceeasi marie cu …aceeasi palarie”“SUCCESURILE ” se vor lasa asteptate mult si bine cu oamenii anilor 70-80 !eu va doresc mult SUCCES !

Lasă un răspuns

