Despre clasamente in zelist

Update:Am postat acest articol despre zelist nu fiindca visez la pozitii de frunte in clasamentul lor, ci fiindca sunt nedumerita cum de se poate ca in doua saptamani sa cobori cu 2000 de locuri.

In timpul vizitei mele de ieri pe la bloggerii pe care-i stiu, dupa ce am scris un comentariu la un articol, mi-a sarit in ochi widgetul zelist.Deoarece eu am sters acest widget de aproape doua saptamani, am fost curioasa sa vad pozitia celor doua bloguri ale mele din lista lor.
Primul blog a coborat din nou, de data asta cu vreo 200 de pozitii (aprox. 450 de pozitii in doua saptamani), mai exact:

18 mai 2010   833
11 mai 2010   656
4 mai 2010     375

In schimb, pozitia acestui blog a coborat cu aproape 2000 de locuri in ultimele doua saptamani.
nu ca m-ar deranja foarte mult, dar nu inteleg care e smecheria lor acum dupa ce au adus schimbari.
Ii felicit pe cei care sunt in fruntea listei si le doresc succes!

18 mai 2010   2559
11 mai 2010    767
4 mai 2010      589

Locul meu in clasamentul Alexa:

g1b2i3.wordpress.com

Global 1,740,895

Alexa Traffic Rank

Romania Flag 34,041

Traffic Rank in RO

supravietuitor.wordpress.com

Clasamente gtop.ro

Metoda Schultz

11 Responses to Despre clasamente in zelist

  1. Gabi, tot mai incurcate sunt caile. Adica , chiar nu mai inteleg ce si cum..

    O duminica linistita iti doresc!

  2. octavpelin says:

    Gabi,de ce se fosesc pingurile….aceasta poate fi si o cauza de scadere de punctaj…iar cel care a aruncat piatra in balta a facut-o cu intentie….o duminica minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  3. Mirela says:

    Atata timp cat nu iti pasa, nu vad de ce te mai uiti! Scazand noi, care ne-am dat pinguri, au crescut automat cei care erau in urma noastra. Mie nu imi pasa, topul nu era alcatuit corect, sa fim seriosi! Criterii , cu exceptia traficului, ar fi calitatea, nr de articole si actualizarea cat mai frecventa. CALITATEA, asta ar fi. ORIGINALITATEA articolelor! Vazand pe cE loc e , SA IAU DOAR UN EXEMPLU, baiatu ciudat, nu ma mir ca pe unii i-a suparat acest clasament. Pe mine a inceput sa ma amuze, e atat de irelevant incat rad si curcile! Distreaza-te, Gabi, NOI sa fim sanatosi! Zi buna! 🙂

  4. Nu inteleg nici eu,Gina aceste clasamente.Eram doar curioasa, nu alerg dupa pozitii fruntase in topuri.Nu sunt asa de valoroasa. 🙂
    O duminica linistita!

  5. Tavi, nu stiu de ce pinguiesc unii, eu am dat intotdeauna link-uri spre bloguri, doar ca nu le dadeam corect.E un fel de apreciere, reclama a celor pe care-i vizitez.
    Acum am vorbit despre asta fiindca sunt nedumerita de cum se poate cobori in doua saptamani cu 2000 de pozitii.
    O duminica linistita!
    Iti multumesc.

  6. Mirela, nu sunt decat nedumerita ca se poate cobori cu 2000 de locuri in doua sptamani.nu locul meu in clasament e problema, pot sa fiu si pe 5000 sau 10.000.As vrea sa stiu cum se explica evolutia descrescatoare a blogului.
    In plus, am postat inca un articol din doua si am facut reclama la altii care se ocupa cu statisticile. 🙂
    Noi sa fim sanatosi si sa ne vedem de treaba!
    Si in lumea reala si aici.

  7. daurel says:

    A fost mare incrancenare cu ZeList-ul…Desigur, eu am profitat pentru a-mi atrage cititori; unii s-au suparat…Am fost nevoit sa-mi retrag de pe blog unul dintre cele mai citite articole…Probabil am altfel de umor…PS. Am verificat ZeList: de pe locul 1060, am ajuns pe locul 2100…; insa am mai multi cititori decat oricand…Noi sa fim sanatosi!

  8. Pingback: El Comandante… « Dispecer Blogosferă

  9. Pingback: Close to you… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  10. Intradevar asa e.Doar ca nu toti ne-am zbatut sa ajungem intre primii 100 sau 500, sa zicem.Am auzit ca unii s-au suparat…pacat, nu are rost sa ne suparam pentru pozitia dintro lista.Nu cred ca trebuia sa va retrageti acel articol, chiar daca au fost comentarii nu tocmai decente.Poate ma insel si ati procedat intelept.
    M-ati facut sa rad. 🙂
    Important e ca aveti mai multi cititori.E cam la fel ca ratingul televiziunilor acest clasament.
    o duminica minunata!

  11. Pingback: Un raspuns pentru lordmitnick-wtf « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

