11 iunie, Noaptea Alba a Galeriilor 2010

Noaptea Alba a Galeriilor, editia a patra, reuneste pe 11 iunie, intre orele 19:00 si 04:00, galerii si spatii alternative sub semnul aceluiasi eveniment! Un circuit ludic, liber prin 40 de locatii dedicate expunerii si promovarii artei contemporane in care expun peste 140 de artisti, potrivit unui comunicat al organizatorilor.
In premiera, pentru aceasta a patra editie oragnizatorii vor pune la dispozitia publicului biciclete pentru a parcurge turul nocturn al galeriilor. Pentru inscriere pe lista trebuie sa dati un mail la contact@noapteagaleriilor.ro.

BB4 – MUZEUL DE GEOLOGIE – inchis in Noaptea Galeriilor

Mai multe detalii gasiti pe site-ul oficial al evenimentului: www.noapteagaleriilor.ro.

Sursa

10 Responses to 11 iunie, Noaptea Alba a Galeriilor 2010

  1. octavpelin says:

    Gabi,fain,este minunat ,dar pacat ca e in capitala,o zi minunata 🙂

  2. CELLA says:

    am (re)venit AICI. mi se pare că au trecut vieţi…
    iartă-mă de absenţă…
    ai pus motto Îngerului meu…
    mă reconstruiesc din NIMIC Gabi
    am să revin

  3. Pingback: Nu vrem să omoram romani ci sa salvam Romania « Hai ca se poate!

  4. Pingback: Se caută un premier… « Dispecer Blogosferă

  5. Pingback: Avocado-preluat de pe ecomagazin.ro « Elisa-gradina mea de vis

  6. Pingback: Basescu si-a donat salariul pe luna mai in fondul de solidaritate « Hai ca se poate!

  7. Tavi, nu stiu ce sa spun, poate ca e si in alte orase din tara.

  8. Draga CELLA, iti multumesc ca ai (re)venit pe la mine.
    Nu trebuie sa-ti faci probleme ca n-ai mai fost pe-aici o perioada.Nici n-ai avut cum.
    In plus, ce sa zic eu care incep sa lipsesc din ce in ce mai des de aici.Acusi se va umple acest loc de panze de paianjen si de intuneric. 😦

  9. Da, motto-ul acesta face parte din fiinta mea.Din prima clipa cand l-am vazut…

  10. Pingback: Avocado-preluat de pe ecomagazin.ro - Elisa – gradina mea de vis

Lasă un răspuns

