Poftiti la inghetata si bauturi racoritoare!

Poftiti de va serviti ca sa va racoriti putin!Am inghetata si bauturi racoritoare pentru toata lumea!Si pentru toate gusturile.

Theodora, Gina, CELLA,Tavi,Mirela ,Ioan Usca,Nataşa,Elisa,Daurel,

6 Responses to Poftiti la inghetata si bauturi racoritoare!

  1. CELLA spune:

    mulţumesccccccccccccccccccc :))))
    ciocolată şi vanilie, preferatele mele
    şi pepene galben mmmmmmmmm

  2. Pingback: Conexiuni « Ioan Usca

  3. Cu placere, CELLA.cea de cacao imi place si mie cel mai mult, apoi cea de vanilie.Si pepenele, lubenita.Apa imi place si mai mult. 🙂

  4. daurel spune:

    Sunt unii care vin, saptamanal, cu masina pe strada, dar nu vand su 20 de lei; ei au socotit ca asta ar fi necesarul de inghetata pentru o saptamana…

  5. Nu ma pricep la afaceri de nici un fel, dar inghetata imi place mult, mult!

  6. Pingback: Cum sa rezistam caniculei « Supravietuitor's Blog

Lasă un răspuns

