Ziua Învăţătorului

In calendarul zilei, astazi, 30 iunie e Ziua Învăţătorului.Am cautat pe net sa aflu mai multe despre aceasta zi si nu prea am gasit informatii decat aici.
Le urez tuturor invatatorilor la multi ani si le multumesc pentru ca-si fac datoria chiar daca le este greu, chiar daca au fost mintiti, inselati si nu prea sunt respectati de catre cei care ne conduc spre haos.

„Ziua Învăţătorului a rezistat in calendare la 30 iunie atât sub monarhie cât şi sub regimul comunist cât şi sub guvernările post decembriste din mai multe motive. 30 iunie este data de naştere a Asociaţiei Generale a Învăţătorilor din România când în 1927 Tribunalul Ilfov a autentificat statutul AGIRo cu nr 12686 prin sentinţa nr 39. Se oficializa atunci manifestarea solidarităţii de breaslă la nivelul României Mari -corolar al tradiţiei asociative învăţătoreşti începută la 1869 în diferitele provincii în care exista şcoală românească”, scrie Viorel Dolha, preşedintele Asociaţiei Generale a Învăţătorilor din România.

Din blogosfera.

Daurel.Tandrete

Gina.de maine

Cosmin Stefanescu.Adevărul din dicționare – Sânge balcanic (101) poem

Mirela Pete. La mulți ani, Snejinka!

Tavi.TRAIAN BASESCU SI COSMARUL OMAR HAYSSAM: IN DOSARUL “FORESTA”HAYSSAM A FOST CONDAMNAT IN LIPSA!!!..DAR DACA AR FI FOST IN TARA…..SE SCHIMBA SITUATIUNEA!!!

Elisa.Cine este mihai voiculescu ?

Theodora.Moldova sub ape guvernantilor nu le pasa

Ioan Usca.Intermezzo

5 Responses to Ziua Învăţătorului

  1. Pingback: Cine este mihai voiculescu ? « Elisa-gradina mea de vis

  2. Draga Gabi,
    Ziua invatatorului a fost. Si nu mai este. S-a mutat, nici nu stiu bine , parca prin toamna, apoi a fost uitata.
    Cu niste ani in urma, ne adunam in sala mare a casei sindicatelor, primeam distinctii, flori, felicitari.
    In urma cu patru ani , am primit o distinctie importanta. Nu doar eu, mai multi profesori. Am asteptat la usa unui inspector, pana a catadicsit sa apara, am semnat, am luat hartia si..asta a fost.
    La ce bun, sarbatori?
    Dascalul- invatator sau profesor- este doar un om.
    Sau si mai putin.

  3. Pingback: basescu a rezolvat inundatiile – se face ca ploua « Hai ca se poate!

  4. Draga Gina, parca-mi amintesc ca s-a mutat, cred ca in 5 iunie.Eu cred ca invatatorii, dascalii merita o zi in care sa fie felicitati si rasplatiti macar cu o floare.

  5. Pingback: Bahic – Sânge balcanic (102) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

Lasă un răspuns

