Cateva stiri de-mi vine sa dispar

De-as fi mai tanara si sanatoasa, as pleca unde ma duc picioarele si vad ochii.In Romania nu cred ca oamenii mai traiesc, nici macar nu mai supravietuiesc.  😦

Basescu:Cand am vorbit de 6 milioane euro pentru digul din Saucesti m-am referit la intreaga comuna.Presedintele Traian Basescu a declarat astazi, la Dornesti, ca atunci cand a vorbit despre alocarea a sase milioane de euro pentru digul de la Saucesti s-a referit la intreaga comuna, iar premierul, care anunta alocarea a 1,8 milioane de euro, s-a referit la protejarea satului Saucesti.

Videanu:In loc sa munceasca, unii se gandesc cum ii ajuta statul”.Ministrul Economiei, Adriean Videanu, a precizat, marti, ca in Romania exista „doua realitati”, facand referire la situatiile antagonice in care se afla sinistratii, in sensul ca unii dintre acestia asteapta „la carciumi” ca autoritatile sa le evacueze apa din gospodarii, in timp ce altii au inceput refacerea gospodariilor, fara sa astepte sprijinul statului, anunta Agerpres.

Boc: Nu vom sprijini reconstructia caselor in zonele inundabile .Premierul Emil Boc, care a participat la sedinta Comitetului Judetean pentru Situatii de Urgenta Botosani, a anuntat ca prioritatea o reprezinta refacerea Dorohoiului, pentru „a aduce si aici normalitatea”.

Daniel Funeriu, in vizorul procurorilor.Ministrul educatiei, Daniel Funeriu, a intrat in vizorul procurorilor dupa ce presedintele Cartel Alfa, Bogdan Hossu, a depus o plangere penala impotriva sa.

Monica Macovei: PDL si-a tradat electoratul.Fostul ministru al justitiei crede ca, pentru a-si proteja interesele, conducerea PDL nu mai tine seama de nimic, nici macar de Traian Basescu. Democrat-liberalii sunt responsabili in solidar cu celelate partide de masacrarea in Senat a legii ANI, tradandu-si astfel electoratul care a crezut in anticoruptie.

Udrea si-a pus straie osenesti intr-o vizita in Satu Mare.Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, surprinde din nou. Nu cu haine scumpe, ci cu un frumos costum popular din zona Oas.

Blaga: Nu s-a discutat despre remaniere in conducerea PDL.Biroul Permanent Naional al PDL a stabilit masuri de relansare economica, nu a discutat despre remanierea guvernamentala, a spus luni secretarul general al PDL, Vasile Blaga, citat de Mediafax.

Si stirea stirilor:

Dan Diaconescu regizeaza un film despre arestarea sa.Patronul OTV, Dan Diaconescu, a anuntat ca va regiza un film despre arestarea sa, in care protagonisti vor fi chiar colegii sai de celula: afaceristul nea Tony, Marius – taximetristul si Arabu, anunta realitatea.net.

Din blogosfera.

Nataşa.Ocupată

Elisa.Grădina mea

Theodora.Daca se rupe Ciurelul

16 Responses to Cateva stiri de-mi vine sa dispar

  1. Pingback: Grădina mea « Elisa-gradina mea de vis

  2. daurel says:

    Tot speram sa apara un salvator…Deocamdata sunt in crestere Udrea si Diaconescu…

  3. Pingback: STRIG URAAAA « Hai ca se poate!

  4. octavpelin says:

    Gabi,dipare Basescu pana la sfarsitul anului ,o zi faina !
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  5. Pingback: Poltron… « Dispecer Blogosferă

  6. Pingback: De ce ii uraste asa de mult Basescu pe pensionari si pe ziaristi? « Hai ca se poate!

  7. societate says:

    Buna ziua.
    Sunt prieten cu TEO si va recomnadat sa facem link exchange. Va rog sa ma cititi si sper sa fiti de acord.
    Multumesc.

  8. Theodora says:

    Buna ziua!
    Si eu as pleca daca as mai fi tanara si sanatoasa.
    La 40 si ceva de ani si cu tripla hernie de disc unde sa ma mai duc?
    Ii am si pe parinti destul de batrani si bolnavi 😦 si nu ma au decat pe mine.
    Stiti cum as pleca…. fara sa ma uit inapoi.
    Societate este prieten cu mine Theodora0303 nu cu Teo asa cum a scris. 🙂

  9. Sper ca nu Udrea va fi salvatorul asteptat.
    Diaconescu?Da, am aflat ca vrea sa candideze la presedentie.
    Nu m-ar mira sa fie votat de cei care vor mai merge sa voteze. 😦

  10. Tavi, chiar daca dispare, va avea grija sa ne ia si pe noi cu el sau sa ne trimita in groapa. 😦
    Iti multumesc.

  11. societate,Buna ziua.
    Sunt de acord, chiar v-am trecut in blogroll.Voi citi articolele scrise de dvs.
    va multumesc si eu.

  12. Buna ziua, Theodora!
    Imi pare rau sa aud de problemele de sanatate.De parinti nu ne putem desparti, ei au nevoie de noi cum si noi avem nevoie de ei.Din fericire, in cazul meu e un pic mai bine.Suntem mai multi copii, dar avem doar mame, tatii au murit. 😦
    Mi-am dat seama ca societate se refera la Theodora pe care o stiu de aici.deja am trecut-o in blogroll si incerc s-o vizitez cat pot de des, mai ales ca nu fac prea multe vizite.

  13. Theodora says:

    Daca ar fi numai hernia de disc ar fi binisor.
    Am probleme mari si cu rinichiul drept.
    Am fost oprata la el dar nu mi l-au scos.
    Cica doar l-au curatat un pic 😀
    Problema este ca am ramas foarte sensibila si trebuie sa am gija mereu sa nu imi fie frig sau sa nu fiu uda la picioare.
    Norocul meu este ca nu am probleme cu caldura.
    Umbu si acum cu brau elastic.
    Ei…. dar lasa ca O SA SUPRAVIETUIM 🙂 Nu-i asa?

  14. Theodora says:

    Imi place mult de tot imaginea cu pisica care trage soricelul de coada. 🙂
    O pot lua si eu pe blogul meu?

  15. Trebuie sa ai mare grija de sanatatea ta.cam greu in aceste zile, dar trebuie sa facem cumva sa iesim din haosul in care am fost aruncati.Vom supravietui!

  16. Te rog sa iei pisicuta!Nu e a mea, e a virtualului. 🙂

Lasă un răspuns

