„Domnule preşedinte, ne ajută mai mult organizaţiile italiene decât românii”

De-ale domnului presedinte:

Înainte de vizita lui Băsescu la Buruieneşti, în zonă a ajuns un transport cu ajutoare din partea organizaţiei italiene „Caritas”.

În acest context, primarul i-a spus şefului statului: „Domnule preşedinte, ne ajută mai mult organizaţiile italiene decât românii”, iar preşedintele a replicat:

„Nu mai spuneţi treaba asta. Dacă va ajuta străinii mai mult, atunci poate ca ar fi mai bine să vă adresaţi lor”.

Băsescu: TVA trebuie „dată înapoi jos”, iar pensiile trebuie impozitate – VIDEO

Basescu, unei batrane: Cu 12 copii, nu e in regula sa spui ca nu-ti asiguri batranetea

Din blogosfera.

Elisa.Proştii de români

Caius.Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 47

Ioan Usca.Consideraţii asupra Campionatului Mondial

Theodora.Daca Basescu ar fi fost primul si singurul presedinte al Romaniei dupa Revolutie

Tavi.ANTONESCU IL ATACA LA BAIONETA PE PRILUL CIOCLUL AL ROMANIEI,TRAIAN BASESCU : UN MOTIV DE SUSPENDARE ESTE DACA BASESCU REFUZA PREMIERUL MAJORITATII CARE-L DARAMA PE BOC!!!

13 Responses to „Domnule preşedinte, ne ajută mai mult organizaţiile italiene decât românii”

  1. Gabi, am văzut faza. Credeam că nu aud bine. Nu cred că vreodată am auzit ceva mai cinic, doare rău!!!

  2. daurel says:

    Am haladuit vreo 10 ani prin Baia Mare, stiam de scoala de pictura, dar am pierdut ocazia de-a ma instrui…Casa memoriala a lui Calinescu este(?) la doi pasi de mine; sa vad daca nu s-a desfiintat, cum s-a desfiintat casa muzeu a lui Galaction de pe strada mea…Ocazii risipite…

  3. Pingback: Creste TVA-ul scade TVA-ul scad pensiile nu scad pensiile scad pensiile « Hai ca se poate!

  4. Pingback: Proştii de români « Elisa-gradina mea de vis

  5. Pingback: Finala « Ioan Usca

  6. societate says:

    L-a lovit unde il doare, adica a primit si dansul reprosuri, ca sa vada cum este.

  7. octavpelin says:

    Gabi,Romanii sunt masochisti le place sa vada cum sufera semenul lor,in schim strainii au eductie si sunt aproape de cei care sunt incercati de stihiile naturii,o zi faina !
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  8. daurel says:

    Ha, ha ha…Voiam sa comentez la pictura si am postat ca nuca-n perete. Scuze!

  9. Gina, din pacate, nu e prima oara.Acum a intrecut masura. 😦

  10. Am citit ca mai multe case memoriale s-au desfiintat sau s-au degradat. 😦
    Si la noi in cartier este scoala de arte plastice, era si pe vremea copilariei mele, dar eu sunt un om cu doua maini stangi si la desen. 😦

  11. A primit cam multe reprosuri si nu e obisnuit, mai ales ca baile de multime de la diferite evenimente portocalii erau facute cu sustinatorii infocati si pedelistii de rand.

  12. Tavi, asa suntem noi, romanii.Ultima ticalosie de-a conccetatenilor nostri a fost furtul a trei km de cablu electric de la caile ferate franceze. 😦
    P.S. la noi a inceput ploaia.

  13. Nu-i nimic.la fel mi s-a intamplat si mie saptamana trecuta pe blogul lui tavi.
    Comentariul meu facut unde nu trebuie era total nepotrivit acolo.

Lasă un răspuns

