Actriţa Dorina Lazăr, directoare a Odeon din Capitală, a primit titlul de cetăţean de onoare al Hunedoarei

Parca nu-mi vine sa cred ca mai auzim si de bine. chiar avem parte si de bucurii.In primul rand vreau sa va spun ca nepoata mea, mijlocie, fiica surorii mele a reusit la Arhitectura, pe locuri fara plata.O felicit si ma bucur mult de tot.

Dorina Lazăr

In al doilea rand am citit o stire frumoasa despre o hunedoreanca:

Actriţa Dorina Lazăr, directoare a Odeon din Capitală, a primit titlul de cetăţean de onoare al Hunedoarei.

În şedinţa din 15 iulie a Consiliului Local Hunedoara, primarul Ovidiu Marius Hada i-a înmânat actriţei titlul de cetăţean de onoare al municipiului.

Cu această ocazie şi în prezenţa foştilor colegi de şcoală, Dorina Lazăr a declarat:

„Dragii mei, vă mulţumesc din suflet pentru gestul vostru şi vreau să vă spun că sunt mândră ca sunt hunedoreancă. Mă bucur că am avut ocazia să trăiesc şi să mă formez ca om în acest oraş şi sunt mândră că am avut profesori care au dat societăţii româneşti o generaţie cu o cultură şi o pregătire solide”.

Actriţa, directoare a Teatrului Odeon din Capitală, a primit premiul pentru întreaga carieră la Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF) de anul acesta.

Sa ne amintim in aceasta zi si de Vasile Alecsandri (21 iulie 1821, Bacău – 22 august 1890, Mirceşti, judeţul Iaşi) a fost poet, dramaturg, folclorist, om politic, ministru, diplomat, academician român, membru fondator la Academiei Române, creator al teatrului românesc şi a literaturii dramatice în România, personalitate marcantă a Moldovei şi apoi a României de-a lungul întregului secol al XIX-lea.

9 Responses to Actriţa Dorina Lazăr, directoare a Odeon din Capitală, a primit titlul de cetăţean de onoare al Hunedoarei

  1. CELLA says:

    minunate veşti Gabi
    am nevoie de veşti bune ca de aerul fără de care nu putem trăi
    FELICITĂRI calde, de suflet nu de vară, ţie pentru nepoata ta. arhitectura este o şcoală impresionantă. dacă aş fi avut înclinaţie spre matematici ar fi fost şcoala pe care aş fi făcut-o. minunată!!! am un respect aparte pentru ea şi pentru cei care o fac. absolut aparte. FELICITĂRI!!!, îbcă şi încă

    DOAMNA DORINA LAZĂR, minunată actriţă, ferice de voi hunedorenii şi de noi toţi care o ştim, admirăm, iubim… nu de azi…
    mulţumesc de aşa VEŞTI

  2. Pingback: Sofism… « Dispecer Blogosferă

  3. Pingback: Colectivizarea pe înţelesul “tuturor”… « Consiliul Naţional al Blogosferei

  4. octavpelin says:

    FELICITARI DORINEI LAZAR ,MERITA!!!

  5. Theodora says:

    Imi place foarte mult actrita Dorina Lazar.

  6. Pingback: Boc nu a auzit de demisia de onoare sau de harakiri? « Hai ca se poate!

  7. Iti multumesc, CELLA.
    Nici nu stii ce mult ma bucur ca a reusit acolo.Si-a dorit mult si a invatat foarte mult ca sa-si indeplineasca visul.
    Am si eu oarece legatura cu arhitectura, ca sa zic asa.Am lucrat la planseta si cunosc arhitecti. 🙂
    Doamna Dorina Lazar…mi-e jena sa recunosc ca nu am vazut-o jucand niciodata pe viu.
    Stiam ca e de aici inca de cand eram foarte tanara.Poate ca daca as fi stiut de acest eveniment, m-as fi dus si eu acolo.

  8. Multumesc, tavi!
    ma bucur ca nu e uitata de hunedoreni!

  9. Theodora, cu rusine recunosc ca nu o cunosc foarte bine fiindca nu prea am vazut-o la televizor si nici macar un spectacol pe viu nu am vazut.
    Insa stiu despre ea ca e din Hunedoara inca din tinerete, stiu ca statea in apropiere de castel.

Lasă un răspuns

