Haideti la lubenita!

sursa:http://pixdaus.com/single.php?id=254273
Theodora, Gina, Elisa, CELLA, Ioan Usca, Daurel, Tavi,

11 Responses to Haideti la lubenita!

  1. octavpelin says:

    POFTA MARE :),un weekend minunat!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  2. Theodora says:

    Nu pot sa cred…. Ce mare e??????

  3. Pingback: Basescu Traian, Forma Pamantului, sistemul solar si sansele noastre « Hai ca se poate!

  4. CELLA says:

    am halit(O)
    mulţumim frumos şi să-ţi fie de bine 😀

  5. Pingback: Inocentul – XIII « Ioan Usca

  6. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Sunet de vacanță

  7. Mirela says:

    Yummy! Ce buna e! Pofta buna, Gabi! 🙂

  8. Multumesc, Tavi.
    Inca n-am cumparat lubenita.Trebuie sa mergem la piata mai intai. 🙂

  9. E uriasa, Theodora.
    daca-mi amintesc bine, am postat aici ceva cu legume, fructe uriase.Am sa caut. 🙂

  10. Mirela, cred ca ne ajunge la toti. 🙂
    Mi-e pofta, am sa merg la piata sa cumpar sau poate vine masina cu lubenita la noi in cartier ca-n anii trecuti. 🙂

  11. maria says:

    cate kile are

Lasă un răspuns

