Festivalul „Sighişoara Medievală”

Azi e ultima zi a festivalului.

Festivalului „Sighişoara Medievală”, care are ca temă centrală „Întoarcerea cavalerilor”, a început vineri, sute de cavaleri din 13 ordine jurând că se vor întâlni în fiecare an la Sighişoara. Festivalul „Sighişoara Medievală” se va desfăşura până duminică, în cetatea medievală a oraşului.

La eveniment participă treisprezece ordine cavalereşti: Ordinul Cavalerilor de Mediaş, Ordinul Cavalerilor Lup, Ordinul Taborsti Kupci (Cehia), Ordinul Cavalerilor Gladius Dei, Ordinul Cavalerilor Argotica, Ordinul Dragonilor de Transilvania, Garda de Bistriţa, Ordinul Cavalerilor Cerb, Ordinul Csabafiak, Ordinul Cavalerilor Cetăţilor Bârsei, Ordinul Cavalerilor Basarabi, Arcaşii din Suceviţa şi Ordinul Cavalerilor Muşatini.

Festivalul a început, vineri, cu Marea Paradă, la care au luat parte peste trei sute de cavaleri, din cele 13 ordine.

rfi.ro

Din blogosfera.

Mirela Pete.  Sunet de vacanță

Ioan Usca. Inocentul – XIII

Theodora. Basescu Traian, Forma Pamantului, sistemul solar si sansele noastre

Elena- Agachi. i) Politica la români

7 Responses to Festivalul „Sighişoara Medievală”

  1. Pingback: Festivalul “Sighişoara Medievală” - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Cred că este fain de tot, Gabi!
    Mi-am dorit să ajung măcat o dată..am niște rude in Mediaș, dar n-a fost să fie..
    O zi frumoasă iți doresc!

  3. daurel says:

    Am fost…., dar nu la festival, ci la cateva nunti ale unor nepoti; romanilor ne cade greu sa intretinem ce au lasat nemtii…; poate nici nu intelegem simbolurile lor…

  4. Gina, de Sighisoara si Medias sunt foarte legata.Multe vacante le-am petrecut acolo in copilarie.Din pacate, nu am mai fost acolo de atunci.Nici macar intro excursie. 😦

  5. La festival n-am fost nici eu, i-am scris ginei ca mi-am petrecut cateva vacante acolo si a fost minunat, ca-n povesti.
    Mi-e groaza acum sa merg pe acolo, cred ca as fi dezamagita.

  6. elena agachi says:

    Nu am fost inca la Festival, dar ii admir enorm pe cei de la Sighisoara!!!

  7. Nici eu n-am fost acolo la festival si nu cred ca voi merge vreodata, insa am norocul sa locuiesc intrun oras cu cel mai frumos castel.
    Nu stiu de ce n-a fost pana acum festivalul castelului, SOS Castelul!

Lasă un răspuns

