Marea disponibilizare culturala

Nu mai am chef de nimic, m-as duce si tot duce unde vad cu ochii (de-abia mai vad) si unde ma duc picioarele (de-abia merg).Asadar, unde m-as putea duce?Doar acolo unde sunt, aici, in haosul in care sunt.Pana cand mai suportam?De ce suntem niste neputinciosi lasi care doar dam din gura sa ne spunem oful, sa criticam?Sunt dezamagita si-mi pare rau ca sunt asa de neputincioasa.

Zilele trecute am mai auzit o stire care m-a intristat si revoltat:

Consiliul Jude­tean Constanta a desfiin­tat Tea­trul Na­tional de Opera si Balet „Oleg Danovski”. Astfel, au fost dati afara 128 de oameni. Se infiinteaza o noua ins­ti­tu­tie culturala aflata in subor­dinea Consiliului Judetean, Teatrul de Stat Constanta, care va comasa, de-a valma, artistii de teatru, opera, balet, cine­ma­tografie. Oamenii de cultura sunt cei sacrificati, in conditiile in care ei reprezinta o treime din numarul total de angajati ai autoritatilor locale din Constanta, care trebuie disponibilizati in urma Ordo­nantei 63/2010. Astfel, din 353 de oameni care trebuie dati afara, 128 sunt artisti.

stiri.rol.ro

Din blogosfera.

Theodora.Unde a fost plecat PD-L Bucuresti?

Nu recunoscunosc nimic, este o diversiune

Ioan Usca.Inocentul – XV

Elisa.Balconul cu rasaduri

Gina.pe cand vitelul

Daurel.Simulare, simulanti

Tavi.PARTIDUL CONSERVATOR vs.TRAIAN BASESCU:SOLICITA SCHIMBAREA LUI LASZLO TOKES DIN FUNCTIA DE VICEPRESEDINTE AL P.E!!!

8 Responses to Marea disponibilizare culturala

  1. Pingback: Marea disponibilizare culturala - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. daurel says:

    De cate ori m-am lasat de blogerit, dupa 2-3 zile am fost sunat de 1-2 cunostinte; sora-mea merge saptamanal la fiica-sa si-i cere sa- deschida articolele mele despre copilarie; nu reusesc saptamanal sa postez despre copilarie…
    PS. Am discutat cu unii ce par linistiti; nu asculta stiri! Nu citesc ziare! se bazeaza pe ce li se povesteste; daca nu le place ce aud, il opreste pe povestitor…

  3. Pingback: Balconul cu răsaduri adăpost de furtuni « Elisa-gradina mea de vis

  4. Elisa says:

    Gabi,nu te mai necaji si pentru asta.Asa face sotul meu si nu ma intelege ca necajindu-te se agraveaza toate,nu castigi nimic.Va trebui sa ne multumim cu noi insine sa ne bucuram de viata si sa nu-i mai vedem si ascultam ,iar cand ne ating practic masurile lor sa ne imaginam ca traim in epoca de piatra sau in feudalism.Umorul trebuie neaparat sa primeze in aceste vremuri,altfel suntem pierduti….

  5. octavpelin says:

    Gabi,si ce o sa urmeze…este inceputul…o zi faina!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  6. Ma mai las si eu de bloggerit, dar ai mei nu-mi citesc blogurile decat daca ii atentionez sa vada/citeasca ceva.rar, foarte rar, insa.
    Aici postez mai mult stiri, insa m-am plictisit de politica romaneasca nesimtita si ticaloasa.
    Si eu aud pe multi care prefera altceva, de exemplu emisiuni de sport, de stiinta, muzica
    Cred ca nu ne strica putina pauza de blog.

  7. Elisa, iti multumesc pentru sfat, ai dreptate, stiu ca asa trebuie sa procedez.reusesc de cele mai multe ori, mai greu a fost prima data cand a trebuit sa lupt cu mine, apoi am primit o mana de ajutor de la un inger salvator pe nume liana.
    Totusi, am zile cand mai rabufnesc dupa ce se aduna mai multe.
    sa auzim de bine!

  8. Tavi, am mai auzit, dar nu mai ascult prea mult la stiri si nici newsellerele nu le mai citesc.Nici macar titlurile decat cele care-mi sar in ochi.
    Iti multumesc pentru melodie, voi trece pe la tine sa mai colectionez melodii. 🙂
    O noapte linistita!

Lasă un răspuns

