Mi-e frica sa mai traiesc in Romania

Mi-e frica sa mai traiesc in Romania.De fapt, mi-e frica sa mai traiesc.Intro tara in care se moare cu zile in spitale, intro tara in care ticalosia conduce, intro tara in care fanii infocati basecieni ameninta si fac urat fiindca indraznim sa ne spunem nemultumirile, intro tara in care presedintele ne mustruluieste sau da palme si ne-ndeamna sa plecam acolo unde ne e mai bine, intro tara in care societatea civila e prea putin auzita si in care  indiferenta ucide….mi-e teama sa mai traiesc.Mi-e teama pentru viitorul acestei natiuni ai caror copii si tineri sunt lipsiti de ce e mai important in afara de iubirea parintilor:sanatatea, educatia, cultura, civilizatia.

Mi-e teama si mi-e rusine ca exista atata nesimtire, mizerie, ticalosie si se promoveaza indobitocirea noastra prin toate mijloacele aducatoare de rating, de bani, prea putini fiind aceia care-si amintesc de oamenii deosebiti;artisti, scriitori, savanti, sportivi, muzicieni, oamenii cu suflet mare…

Din blogosfera.

Tavi.MIRCEA GEOANA TAIE ELANUL MICULUI PONTA BASESCU: SEFUL STATULUI BASESCU TRAGE DE TIMP PENTRU CA PDL SA RAMANA LA BUTOANE!!

Ioan Usca.Crima perfectă – I

Caius.Alternative

Natasa.Adevăr

Gina.intre anotimpuri

Daurel.Ultimul scriitor contemporan…

15 Responses to Mi-e frica sa mai traiesc in Romania

  1. Găbița , cred că tot in colțișorul nostru intim găsim speranța. Există! N-o lăsa să se topească.
    Zile bune îți doresc!

  2. Pingback: Crima perfectă – I | Ioan Usca

  3. Pingback: Alternative | Caius

  4. octavpelin says:

    Gabi,acum basescul e in concediu ,poate impusca pe careva..sa vezi atunci impuscaturi in lumea interlopa,o zi faina!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  5. Gina, nu stiu daca mai pot, deja am obosit si ma simt neputincioasa cand vad atata indiferenta si teama peste tot. 😦
    Zile minunate si tie!

  6. Tavi, crezi ca nu m-am gandit la asta?Nu el va impusca pe cineva, dar fanii lui infocati cu creierele spalate sunt in stare sa ucida. 😦
    P.S.Multumesc, voi trece pe la tine, am mai trecut de dimineata si nu erai acolo! 🙂

  7. mirelapete says:

    Și mie, mai ales când am văzut câtă importanță dau vesticii vieții, confortului, muncii, sportului, școlii, ospitalității și conservării bunurilor, mai ales a patrimoniului! Gabi, ai dreptate…O zi bună!

  8. Mirela, iti multumesc ca simti la fel ca mine.Pacat ca nu e de ajuns ca sa putem schimba ceva.E nevoie de multi pentru asta, dar le este teama si lor. 😦
    Azi am auzit vesti care trebuie sa ne ingrijoreze si mai mult.S-au inmultit hotii care pandesc pe cei mai slabi sau neatenti si le fura tot ce au.
    Chiar am vazut nu demult cum o vecina fugea si-l cauta pe hotul care-i furase poseta ziua in amiaza mare.Era un tanar pe care l-am vazut alergand, sarind gardul viu ca un mare atlet, din pacate, habar n-aveam ca e hot.

  9. Pingback: Am uitat sa zambim? OFERA UN ZAMBET ! E SIMPLU! « Societate

  10. Pingback: Modificarile la Codul Fiscal au trecut de Senat « Hai ca se poate!

  11. Pingback: Crima perfectă – II | Ioan Usca

  12. Pingback: Obezul, elefantul, sturionii si balaurii « Hai ca se poate!

  13. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Cărți pe nisipul fierbinte – leapșă de vară!

  14. clau2002 says:

    Citeste si altceva in afara de biblie,iesi din ignoranta si ai sa incepi sa intelegi pe ce lume traiesti.Din acel moment nu itI va mai fi frica sa traiesti.Continua asa cu injuratul in sec si vei continua sa supravietuiesti.

  15. clau2002, multumesc pentru sfat, dar eu nu citesc biblia si nici ignoranta nu sunt si am inteles in ce lume traiesc.Tocmai de aceea mi-e frica.Nu pentru mine, ci pentru cei tineri. 😦

Lasă un răspuns

