Freddie Mercury(5 septembrie 1946-24 noiembrie 1991)

Freddy Mercury

Freddie Mercury(născut Farrokh Bulsara la 5 septembrie 1946- 24 noiembrie 1991) a fost muzician, compozitor și textier britanic, cunoscut ca lider al formației britanice de muzică rock Queen. Mercury a fost recunoscut pentru calitățile vocale remarcabile de tenor și pentru prestațiile live. În calitate de compozitor, a compus multe hituri internaționale, printre care Killer Queen, Bohemian Rhapsody, Somebody to Love, We Are the Champions și Little Thing Called Love. Mercury a murit în urma unor complicații ale sistemului imunitar cauzate de infectarea cu virusul care cauzează boala cunoscută sub acronimul SIDA.

Freddy Mercury:”Dacă mor mîine, nu-mi pare rău. Am trăit cu adevărat.”

Ultimele clipe ale lui Freddie Mercury

Freddie zăcea întins sub cearşafurile albe de saten, în patul cu baldachin cu care se mîndrea altădată, spunînd că şase persoane ar putea dormi în el fără să se stingherească; era, în sfîrşit, împăcat cu lumea. Pisicile persane, pe care le mai mîngîiase cu cîteva ore în urmă, se furişaseră abătute afară. Plecaseră şi ultimii prieteni apropiaţi ce-i mai rămăseseră credincioşi şi care îl vizitaseră în ultimele săptămîni; în urmă cu o oră se retrăseseră şi medicii. Prima lui prietenă, Mary Austin, al cărei fiu, Ricky, de aproape doi ani, fusese botezat de Freddie, plecase şi ea. Cu lacrimi în ochi, îl sărutase pe obraz şi ieşise în grabă din magnifica locuinţă, pierzîndu-se în noaptea londoneză…..

Freddie Mercury – Love of my life

Din blogosfera.

Theodora.Cu capul sus dar ignorat de toata lumea

Romania trezeste-te!!!

Ioan Usca.Plicul

Caius.Un banc

Elisa.La revedere

Mirela.Alege marul!

Nataşa.Ajutor

CELLA.cu drag

Daurel.Solutia d-lui Cartianu…

Tavi.ADRIEAN VIDEANU”EMINENTA CENUSIE”A PDL IL PUNE LA ;PUNCT PE PONTA BASESCU:MOTIUNEA DE CENZURA NU ARE SANSE SA TREACA IN 2010!!

Ziarul toateBlogurile.ro

11 Responses to Freddie Mercury(5 septembrie 1946-24 noiembrie 1991)

  1. Pingback: La revedere « Elisa-gradina mea de vis

  2. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Cântece din frunze… de toamnă

  3. daurel says:

    Destin de om daruit…

  4. Pingback: Remaniere | Caius

  5. Pingback: Atunci i-am condamnat pe toţi la bocamicină şi băselol… « Dispecer Blogosferă

  6. octavpelin says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca !

  7. Bine te-am regăsit, dragă Gabița!!!
    Imi place muzica lui Freddie Mercury.L-am descoperit când fiul meu cel mic- acum are 29 de ani- era in clasa a VI_a.Era fan inrăit.
    I-am cumpărat atunci toate casetele. Au trecut anii, dar mie mi-a rămas la fel de dragă muzica lui.
    In rest- destin..
    O zi frumoasă îți doresc!

  8. Un om a carui melodie We are the Champions au fost interzise pa un stadion de aici.

  9. El e printre noi prin muzica lui pe care o ascultam cu placere, fie ca suntem tineri sau nu.

  10. Bine ai revenit, Gina!
    Mi-ai facut o surpriza placuta cu concediul tau minunat!
    Pe freddy mercury si Queen i-am descoperit pe la sfarsitul anilor `70 cand am ascultat albumul lor „A Night at the Opera”.Il avea fratele unei colege si prietene de-a noastra.
    M-am mirat cand am auzit ca foarte multi tineri, chiar si adolescenti il iubesc, ii iubesc melodiile.
    Cred ca-mi amintesc ca mi-ai mai povestit despre fiul tau si pasiunea pentru muzica lui Freddy mercury si tot ce tine de un fan inrait. 🙂

  11. Pingback: PSD va depune plangere penala impotriva lui Ioan Oltean « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

