Proiectul lui Mihnea Dumitru (Codex Politicus)

Mihnea Dumitru-Codex Politicus ne anunta ca vrea sa transforme blogul sau intr-un site dedicat libertatii de informare.

Am aplicat deja pentru un grant din SUA, prin intermediul Fundatiei Knight. Pe 5 ianuarie voi afla daca propunerea a fost acceptata, iar prin martie anul viitor am sa stiu sigur daca am castigat concursul. Pana atunci, blogul ramane in picioare, dar ideea este urmatoarea, ca proiect: Codex Politicus se va transforma intr-un site in care veti putea citi 100 de stiri pe aceeasi tema intr-un singur element. Practic, pentru a evita discutiile pe tema mogulilor, a surselor de informare subiective si a politizarii mediului jurnalistic, acest site va oferi, in limitele legale, articole din jurnalele centrale, televiziunile de stiri si blogosfera, unite intr-un concept nou. Acest concept este guvernat de organizarea site-urilor romanesti de stiri pe Google, precum si de ordinea cu care stirile apar pe internetul romanesc. Totul va fi in legatura cu politica interna si externa romaneasca.
………………………………………………………………………………………

Daca doriti sa sustineti acest proiect sau sa cititi mai multe pe tema sa, va puteti face un cont aici, unde puteti si oferi o nota ideii. In mod evident, exista si alte propuneri, din partea altora, pe care va invit sa le cititi si sa le notati, daca aveti timp si chef. Unele sunt chiar interesante. Am si un numar de prieteni care mi s-au alaturat in proiect si carora le multumesc.

Din blogosfera.

Gabriela Savitsky.Am crezut că pot

Ioan Usca.Norocul pescarului

Theodora.Adrian Paunescu va trai vesnic in inimile noastre

Elisa.Vă datorez o explicaţie

Gina.ne lăudăm

Daurel.De bucurie cã am reusit…

Tavi.MARKO BELA NU CREDE CA TRAIAN L-O TRAS IN TEAPA CU LEGEA EDUCATIEI!

Dispecer Blogosferă.Plecat prin vecini. Mă întorc repede. Sau nu…

4 Responses to Proiectul lui Mihnea Dumitru (Codex Politicus)

  1. Pingback: Proiectul lui Mihnea Dumitru (Codex Politicus) - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. octavpelin says:

    Gabi,sa-i uram SUCCES!

  3. Pingback: V? datorez o explica?ie - cuelisa.comcuelisa.com

  4. I-am urat succes pe blog si pe site-ul acela.
    Sper a castige.

Lasă un răspuns

