Videoclipuri create de mine

October-U2

October-Evanescence

Autumn Leaves-Andrea Bocelli and Veronica Berti

Autumn Leaves-Eric Clapton

Forever Autumn – Lake Of Tears

Autumn-Antonio Vivaldi

Green Day – Wake Me Up When September Ends

A Shimmer of Leaves – Bernward Koch

Forever Autumn – Justin Hayward

Paolo Nutini – Autumn

James Blunt – You’re Beautiful

 

Din blogosfera.

Gabriela Savitsky.Am crezut că pot

Ioan Usca.Norocul pescarului

Theodora.Adrian Paunescu va trai vesnic in inimile noastre

Elisa.Vă datorez o explicaţie

Gina.ne lăudăm

Daurel.De bucurie cã am reusit…

Tavi.MARKO BELA NU CREDE CA TRAIAN L-O TRAS IN TEAPA CU LEGEA EDUCATIEI!

Dispecer Blogosferă.Plecat prin vecini. Mă întorc repede. Sau nu…

9 Responses to Videoclipuri create de mine

  1. FELICITĂRI!!!
    Ești surprinzătoare, Gabi!!

  2. Pingback: Basm sapienţial | Ioan Usca

  3. Pingback: DOAMNE, OCROTEŞTE-I PE ROMANI! « Hai ca se poate!

  4. octavpelin says:

    Gabi ,esti geniala,o duminica minunata!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  5. daurel says:

    Este o exprimare moderna a senzatiilor…Cu riscul de-a restrange auditoriul…Unii suntem predominant auditivi, altii vizuali, altii tactili, altii olfactivi
    Felicitari !

  6. Multumesc, Gina.
    E ceva ce-mi place sa fac! 🙂

  7. Tavi, multumesc, multumesc. 🙂

  8. Multumesc, Daurel.
    Intradevar, prin aaceste colaje cu imagini si muzica exprim ce imi place, ce e frumos pentru mine si sper calace si privitorilor.

  9. CELLA says:

    abia azi l-am vazut 😦
    SUPERB!
    nu gasesc mereu superlativele dar tu le meriti
    pe toate
    am sa caut contul tau de ‘tub’ sa ‘tin evidenta’

Lasă un răspuns

