Va urez tuturor un Craciun Fericit!

Otto Pop.Crăciun Fericit!

Andrei Pavel.Sarbatori fericite?…

CELLA.tot ce vă doriţi să se împlinească

Elisa.Crăciun Fericit, dragi prieteni !

Ioan Usca.În seara de Ajun

Sibilla.La fiecare praznic de Crăciun…

Gabriela Savitsky.România la majorat

Cosmin Stefanescu.Mos Craciun revine

I.O.Flavius.Un an căzut

Mirela Pete.Dexign vă urează Sărbători fericite!

Caius.Colecţionara de coşmaruri – 33

Caius.Colecţionara de coşmaruri – 34

Theodora.Colinde pentru prietenii mei

Theodora.Deschide usa crestine in ajunul de Craciun

Daurel.Felicitari

Gina.vine Moșul!

Dum spiro, spero.Trebuie sa ne solidarizam intre noi, nu sa ne sinucidem

Tavi.DRAGA STOLO:II ASTEAPTA PE TRAIAN BASESCU SI LENUTA DI’PLESCOI LA PREDEAL!

17 Responses to Va urez tuturor un Craciun Fericit!

  1. Sibilla spune:

    Sărbători binecuvântate, sufletule !!

  2. Draga Sibilla, mii de multumiri pentru urari si colind.
    Iti doresc si eu Craciun fericit alaturi de baietelul tau, de familie si prieteni!Si sanatate!

    O felicitare foarte frumoasa:

    Click on this link:

    http://www.jacquielawson.com/viewcard.asp?code=2007134554829&source=jl999

  3. Elisa spune:

    O,Gabi,cat ai muncit tu pentru tabloul minunat pe care ni-l oferi? Multumesc mult. Craciun Fericit si tie/voua !

  4. daurel spune:

    Sa aveti bucurii !

  5. Draga Elisa, iti multumesc mult.
    pentru ce se vede aici am muncit acum cateva zile.Pozele le aveam , insa a trebuit sa aleg cele mai frumoase. 🙂
    Craciun fericit!

  6. Daurel, va multumesc mult.Chiar am bucurii in aceste zile.A venit acasa si baiatul cel mare si vor veni pe la noi si surorile mele cu copiii. 🙂
    Craciun minunat!

  7. octavpelin spune:

    gabi,CRACIUN FERICIT alaturi de cei dragi!!!,cu drag Tavi.

  8. incertitudini spune:

    Găbița,

    Grădina ta este minunată!
    Mi-am ales clopoțeii- toți!
    Am o colecție!
    Să-ți dea Domnul sănătate, noroc și fericire, alături de cei dragi!!

  9. eu sunt handicapat da-va urez sarbatori si craciun fericit international-pentru azi 25 -31 decembrie.dupa craciun fericit-anul nou-2011 .domoul sanatate fericit si noroc bun==global si inteernational?

  10. Theodora spune:

    Superbe pozele!
    Craciun fericit Gabriela!
    Craciun fericit tuturor prietenilor blogului!

  11. Gina, iti multumesc mult de tot si-ti doresc sarbatori fericite!
    Clopoteii imi plac si mie, mi-ar fi placut sa gasesc mai multi. 🙂

  12. lenutaa_mirceaa, iti multumim foarte mult pentru urari.
    Iti doresc si eu sarbatori fericite si sanatate, bucurii, numai bine!

  13. Theodora, multumesc mult pentru urari si ma bucur ca-ti plac pozele.
    Am vrut sa aduc aici cele mai frumoase poze pe care le-am adunat ca sa va bucurati si voi de ele.
    sa auzim numai de bine!

  14. Multumesc mult pentru colind.
    Sarbatori fericite!

  15. Multumesc pentru colind, Oana Clara.
    sarbatori fericite!

Lasă un răspuns

