Stiri rele si stiri frumoase de la sfarsitul lui 2010 si inceputul lui 2011

Sfarsitul anului 2010 a venit cu o stire trista despre accidentul la schi al carcotasului simpatic, Serban Huidu, stire care m-a intristat foarte mult.Din fericire, anul 2011 a venit cu stirea ca Serban Huidu e bine, mai mult, a iesit din coma, a vorbit cu familia si prietenii lui, mananca singur.

Dar cum niciodata nu se poate ca o stire buna sa vina singura, am auzit si stirea trista despre decesul lui Marin Constantin, fondatorul si dirijorul corului Madrigal.Odihneasca-se in pace!

Am uitat sa spun ca mi-au raspuns cei de la wordpress in legatura cu suspendarea blogului meu.A fost o greseala in sistem pentru care le pare rau si pe care au corectat-o foarte repede

Hi,

A mistake was made in the system which we have corrected. The blog is back just as you left it.

We are really sorry for that happening and the inconvenience it caused you.


Anthony
WordPress.com

Din blogosfera.

Ziarul toateBlogurile.ro

Caius.Colecţionara de coşmaruri – 40

Elisa.Ce este grav în România

Ioan Usca.Un om cu har

Daurel.Prin eroare si gresealã

Gina.dileme

Tavi.DIN “PUTUL DE GANDIRE”A LUI TRAIAN BASESCU:EVRIKA!-NU STATUL CREEAZA LOCURI DE MUNCA CI SISTEMUL PRIVAT!

8 Responses to Stiri rele si stiri frumoase de la sfarsitul lui 2010 si inceputul lui 2011

  1. daurel spune:

    Pana la urma cei de la WordPress sunt oameni de treaba; chiar ma gandeam de unde le iese castigul pentru administrarea blogurilor noastre…

  2. Da, asa e.Sunt de treaba si corecti.daca as fi folosit gmail as fi vazut mesajul de la ei mai demult.
    Nu credeam ca-mi vor raspunde dupa ce am vazut ca pot intra si posta de pe blog imediat dupa incurcatura aia.
    Din cate am citit, cei de la WordPress castiga cu reclamele pe care le fac, dar nu m-a interesat subiectul prea mult ca sa tin minte amanunte. 🙂

  3. Pingback: Stiri rele si stiri frumoase de la sfarsitul lui 2010 si inceputul lui 2011 - Ziarul toateBlogurile.ro

  4. incertitudini spune:

    Gabi, mă bucură toate știrile bune, este firesc!
    Din păcate, dispariția maestrului Marin Constantin a fost trecută ca o știre obișnuită..
    Mă bucur că Huidu este pe cale de a se însănătoși!
    Și mă bucur mult că ți-ai rezolvat problema tehnică!
    2011 să ne fie bun!!

  5. Gina, din fericire, problema tehnica s-a rezolvat mai devreme decat speram.Totusi, nu inteleg de ce mi s-a intamplat. 🙂
    cat priveste stirile bune…acestea sun atat de putine!
    Iar maestrul Marin Constantin a plecat intro stea, cum spunea Octavian Paler.
    Anul trecut au plecat mai multi ca altadata. 😦
    Sa avem un An mai bun cu totii!

  6. Stiri Online spune:

    Pacat de carcotasul Huidu😦

  7. Din fericire, Serban Huidu e din ce in ce mai bine si cred ca pana-n primavaar il vom vedea la TV.

Lasă un răspuns

