Urarile politicienilor

sursa:Mihai Matei.ironic.ro

Am primit un e-mail de la o prietena cu urarile politicienilor nostri pentru noul an.

Emil Boc:
Aho, aho, stimate mase
Eu sînt Boc, guvernul şase!
Sînt un minunat băiat
Şi maestru la tăiat.
Nu am mare gabaritul
Dar am mare deficitul.
Va driblez ca Adi Mutu
Şi dau gol cu împrumutu’!
Cred că v-aţi păpat norocu’
După pensii, vă tai porcu’!
Ia mai taxaţi măi, hăi, hăi!

Corneliu Vadim Tudor:
Io-mi iubesc tare poporu
Şi îmi place pluguşorul
Dar vreau să vă zic ceva:
Io-s cam dus cu sorcova.
Nu mă plîng de compensate
Fiindcă am imunitate.
Nu ma tem de salmonela
Boala mea e Marko Bela.
Ia mai urlaţi măi, hăi, hăi!

Traian Băsescu
Aho, aho, poporul meu
Să ştiţi, îmi e şi mie greu!
Mi-e greu şi capul şi ficatul
C-am reformat azi noapte statul.
S-a umplut, ziceţi, paharul?
Nu-nţeleg unde-i amarul!
Ca cît e paharul plin
Ai uitat de orice chin!
Ia mai turnaţi măi, hăi hăi!

Crin Antonescu
Aho, aho, se face seară
Merg să lupt deci pentru ţară .
Pentru ţară şi popor
Numai la televizor.
Situaţia e groasă
Nu e de ieşit din casă.
Iar la anul, spun curat
Fac politică din pat.
Ia mai chiuliţi măi, hăi, hă

Mircea Geoană:
S-a sculat mai an
Băsescu Traian
Şi-a încălecat
Încă un mandat,
Care mi l-a luat
Cînd m-am bucurat.
Cînd am ţopăit
Şi m-a ciuruit
Ca mi-a pus în plete
Flăcări violete!
Ia mai săriţi măi, hăi hăi!

Din blogosfera.

Mirela Pete.Iarna pe lângă bancă

Ioan Usca.Penalti

Theodora.DE CE NU A URLAT “MARIA SA” BASESCU TRAIAN LA POPORUL LUI IN NOAPTEA DE REVELION

Elisa.Universul, materia, energia, inceputul si sfarsitul

Daurel.Insinuari

Gina.limpede

Tavi.DUPA FRANTA,GERMANIA,OLANDA CERE BLOCAREA ADERARII ROMANIEI LA SCHENGEN IN 2011:BACONSCHI TRECE LA SANTAJ,DAR AR TREBUI DEMIS!

8 Responses to Urarile politicienilor

  1. Pingback: Tenebre – 1 | Caius

  2. octavpelin says:

    Baesescu a inceput bine anu 2011-o parasit „nava”cu elicopterul,asa da sef ,o zi faina!

  3. Pingback: De ce incearca Cristian Preda sa dezinformeze si sa deruteze electoratul de dreapta? « Hai ca se poate!

  4. Pingback: De ce incearca Cristian Preda sa dezinformeze si sa deruteze electoratul de dreapta?

  5. Gabi,
    Nu doar simpatice, realiste urări!

  6. Pingback: Repercusiuni « Ioan Usca

  7. O seara linistita, Tavi.
    Anul asta vad ca e zilnic la televizor.

  8. Gina, simpatice urarile si caricatura.
    oamenii fac glume si asta e semn ca suntem aproape fara speranta.

Lasă un răspuns

