Ziua Mondială a Apei, 22 martie

Ziua Mondială a Apei se sărbătorește anual în data de 22 martie.

Decizia instituirii acestei sărbători a fost luată în cadrul Conferinței Națiunilor Unite pentru Mediu și Dezvoltare de la Rio de Janeiro, la 22 decembrie 1992.În România, această zi se sărbătorește din 1993.

Sărbătorirea Zilei Mondiale a Apei, din 22 Martie, are ca scop aducere în atenția opiniei publice a problemelor legate de necesitatea protejării cantitative și calitative a apelor și de a pune în adevărata lumină rolul, îndatoririle și responsabilitățile celor cu atribuții în întreținerea, valorificarea și protejarea surselor de apă.

8 Responses to Ziua Mondială a Apei, 22 martie

  1. Pingback: Raţa – 6 « Ioan Usca

  2. daurel spune:

    Mi-am instalat in blogroll un documentar despre apa postat de Cella cand era mai comunicativa

  3. incertitudini spune:

    Astăzi , fără să fi știut de semnificația zilei, am povestit ceva despre Argeșul meu drag, pe care , ieri, l-am văzut tulburat, purtându-și susurul printre sălcii, salcâmi și ierburi uscate.
    O zi bună, Gabi!

  4. Pingback: Cat costa viata unui roman? Oare China accepta dubla cetatenie? « Hai ca se poate!

  5. incertitudini spune:

    Gabi,
    În dimineața asta însorită, te invit la film!
    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/03/de-drag.html

  6. Am fost pe blog si nu l-am vazut.
    parca imi amintesc de el, poate il am si eu.
    Voi reveni sa-l caut.

  7. Gina, ai sarbatorit si tu Ziua Apei!
    O zi buna si tie!

  8. Multumesc pentru invitatie, Gina.
    Am trecut pe la tine si am lasat un raspuns.

Lasă un răspuns

