“Animalele de casa inlocuiesc medicamentele”

SIDA si cancerul, tratate de catei

Intr-un studiu facut la un spital din New York, s-a descoperit ca pacientii bolnavi de inima care aveau animale de companie erau mai veseli si aveau o speranta de viata mai ridicata decat cei care nu aveau in ingrijire niciun animal. Zooterapia este luata in serios in multe tari din lume.

Exista caini care sunt antrenati sa aiba grija de o persoana fara vedere sau caini care tin companie oamenilor cu tulburari serioase ale sistemului nervos. In ultima vreme, cateii au castigat si atentia bolnavilor de SIDA sau cancer. In acest fel, chiar bolnavii incurabil pot opta pentru ingrijirea unui animal, fapt care ii determina sa uite, din cand in cand, de problemele grave de sanatate pe care le au.

E celebru cazul unei femei in varsta din California, care se afla in coma pe masa de operatie, si s-a trezit in momentul in care a intrat intamplator un caine ciobanesc. Acesta s-a apropiat de pacienta, i-a lins mana si, spre uimirea personalului medical, pulsul femeii a inceput sa revina la normal, moment in care operatia a putut fi continuata.

Tensiunea arteriala prea mare scade privind pestii din acvariu

Delfinii ajuta copiii care sufera de autism sa fie mai deschisi si sa-si dezvolte abilitati de socializare;

Pestii dintr-un acvariu, daca sunt priviti de persoanele care au tensiune arteriala ridicata, contribuie la scaderea acesteia – cel putin temporar;

Animalele de companie aduse intr-un sanatoriu imbunatatesc relatiile dintre bolnavi si cadrele medicale;

Pisicile pot inlatura cu succes anxietatea, prin simplul fapt ca sunt jucause si capabile sa ofere foarte multa afectiune persoanelor care au grija de ele.

Sursa.

Din blogosfera.

Ioan Usca.Crahul

7 Responses to “Animalele de casa inlocuiesc medicamentele”

  1. Pingback: Indicii anatomice – 6 | Caius

  2. Am un motan şi îl iubesc mult dar , dacă ar fi să fiu sinceră, el a fost cel care primul mi-a arătat dragostea sa necondiţionată.

  3. Si noi avem doua pisici, am avut si un motan care, din pacate a murit. 😦
    Cine e singur sau bolnav, ar trebui sa adopte un animalut si va fi mai fericit.Animalutele ne iubesc neconditionat si ne mangaie cand suntem tristi sau bolnavi.

  4. Cine este îngeraşul cu pisica ?

    Stau la bloc. E cumplit. Nu pot să am libertatea celor care stau la bloc. Am avut un câine şi am suferit cumplit atunci când a murit. Sper ca motanul meu, care este atât de bătrân încât mai are doar un dinte în gură, să mai trăiască ceva ani.

  5. E o poza pe care am gasit-o pe net.Am obiceiul sa adun poze care-mi plac, iar cu pisici am o multime. Si cu alte animale.
    La bloc stam si noi si pisicile noastre stau in casa, nu au mai iesit afara de cativa ani.
    Ser ca motanul sa traiasca cat mai mult, stiu si eu ce dureros e sa pierzi pe cineva drag, chiar daca e un animalut.Motanul nostru a murit si nu de batranete. 😦

  6. Dacă sufăr, pentru faptul că nu am talent scriitoricesc este deoarece mi-aş dori să scriu ceva deosebit prin care câinele meu Tara, care a murit, şi motanul meu Tomi să rămână şi în sufletele altora. Animalele sunt atât de iubitoare şi de credincioase încât merită să fie imortalizate. Îmi pare rău dacă te-am plictisit dar de Dumnezeu şi de animăluţele mele nu mă pot opri să vorbesc şi … să scriu. Îţi doresc multă sănătate familiei tale , celei umane şi celei pisiceşti!

  7. Intradevar, nu e usor sa scrii si nu multi au talent scriitoricesc, insa eu cred ca poti scrie despre animalutele tale si precis va fi mult mai frumos si sensibil decat unele scrieri.
    Nu m-ai plictisit deloc, imi place sa ascult povesti despre animale si mi-ar placea ca oamenii sa le cunoasca mai bine ca sa devina mai buni si responsabili.
    Din pacate, nu prea am posibilitatea sa stau prea mult pe-aici si raspund cu intarziere la comentarii.
    Multumesc pentru urari, la fel iti doresc si eu.

Lasă un răspuns

