Scrisoare de la Teo Trandafir

Teo Trandafir mulţumeşte, într-o scrisoare deschisă, celor care o susţin şi ziariştilor care nu au făcut subiect de cancan din cazul său, precizând că acestora le rămâne „prietenă pentru totdeauna” şi recomandă ca orice alte informaţii în afara celor oferite de clinica AKH să fie tratate cu rezervă.

„Dragii mei,

După două luni de tratament medical şi două operaţii, încerc să-mi adun puterile, să pot scrie câteva rânduri, pentru că mi-e tare tare dor de prietenii mei. Mi-e dor de casă, de studenţii mei, de oamenii care zilnic îmi trimit scrisori sau postează pe adresa mea de facebook, iar eu încă nu mă simt în putere să le răspund tuturor.

Aş vrea să pot să-i văd pe toţi, să-i strâng în braţe şi să le mulţumesc că mă susţin. Vreau ca fiecare dintre aceşti oameni la care mă gândesc acum, prieteni care de-a lungul anilor mi-au fost aproape sau oameni care pur şi simplu mi-au apreciat munca, să ştie că mă gândesc cu drag la ei. Vreau să ştie că, indiferent de faptul că nu-i pot primi aici, în rezerva de la Viena, nu înseamnă nici că sunt prizoniera medicilor, nici că nu doresc să văd pe nimeni. Pur şi simplu evoluţia imprevizibilă a bolii nu mi-a permis să fac asta.

Sunt un om luptător şi fiecare încurajare a lor îmi dă forţă, mă umple de energie. Recunosc că mă amărăşte faptul că încă nu am puterea să răspund fiecărui om care mi-a trimis o vorbă bună. Pentru asta vreau să-mi cer scuze tuturor celor care au încercat să ia legătura cu mine, celor care au vrut să mă ajute în orice fel, pentru că nu am avut încă energia să le răspund cu aceeaşi căldură.

Aş vrea să le mulţumesc tare mult şi tuturor ziariştilor, unii foşti colegi şi prieteni, care au înţeles să nu facă din una dintre cele mai dificile perioade ale vieţii mele un subiect de cancan, o marfă bună de vândut bine pe piaţă. Sunt pe mâini bune”.

mediafax.ro

Din blogosfera.

Ioan Usca.Succes

Lovitura – 1

Caius.Indicii anatomice – 11

Caius.Indicii anatomice – 12

8 Responses to Scrisoare de la Teo Trandafir

  1. Pingback: Lovitura – 2 « Ioan Usca

  2. Rox spune:

    ..cu rezerva la Viena.. in timp ce pmulte alte femei din Romania sunt scoase afara pe usile spitalelor pentru oamenii de rand din Romania fiindca acestea sunt desfiintate de Ministerul SSanatatii sub obladuirea actualei guvernari portocalii. Se pare ca i-a fost de folos doamnei Trandafir incrierea in PDL intr-un moment in care noi toti aveam nevoie sa nu faca asta un om ca dumneaiei. Ii doresc multa putere sa lupte cu boala cu nadejdea ca va putea sa-si repare gestul la un moment dat. Ne e datoare noua celor care o apreciem ca om si ca profesionist.

  3. in cazul lui teo, costurile spitalizarii sunt suportate de fostul ei sef de la PRO TV.
    Ii doresc si eu multa sanatate si sa vina acasa pana la Pasti!
    Nu-mi place nici mie ca s-a inscris in PDL, insa ii gasesc o scuza.A vrut sa faca ceva pentru copii si doar intrand in partidul puterii spera ca va reusi.

  4. Rox spune:

    Si eu ii doresc multa sanatate ! Am apreciat-o inntotdeauna dar multi am perceput gestul ei ca o lovitura sub centura. sper sa gaseasca forta necesara sa treaca peste tot cu bine si sa ajunga sa realizeze dimensiunea gestului sau. Imi doresc din suflet sa se refaca din toate punctele de vedere !

  5. Multumesc, Precis va fi acasa de Pasti.
    Intotdeauna mi-a placut si am incredere in ea, chiar daca nu-mi place ca s-a inscris in PDL.Poate va reusi sa faca ce si-a propus.

  6. Buna ziua si bine ati ajuns aksa!Nu am avut pana acum klculator…scz. k am intarziat s v salut cu drag si INSANATOSIRE GRABNIK!AVETI GRIJA D DVS.SUNTETI SUPERBA
    Salutari si fetei dvs.cu respect ALEXANDRU FLORENTINA DIN GURA-HUMORULUI

  7. Va multumesc pentru urarile de sanatate transmise doamnei Teodora Trandafir!
    Sanatate si dvs.!

  8. Pop Simona spune:

    Povestea mea,
    Povestea mea, este de fapt povestea a mii de femei curajoase si puternice.
    Intr-o urata zi de februarie a acestui an , dupa o operatie, chirurgul oncolog a confirmat un diagnostic al carui cuvant este socant, da, cred ca este cuvantul potrivit.
    Auzind acest cuvant prima reactie a corpului tau este sa se blocheze, dupa socul suferit incepi sa-ti retraiesti viata si sa vezi unde ai gresit, de ce tu?, apoi iti vin in minte cei dragi, te gandesti ca poate nu vei mai apuca sa dansezi la nunta copilului tau, ca nu vei putea sa-i fi alaturi, atunci cedezi si incepi sa plangi.
    In acest moment ai doar doua alternative, sa te lasi invins si impovarat de ce v-a urma sau sa speri si sa crezi ca vei invinge orice obstacol, oricat ar fi de greu. Mintea si sufletul tau trebuie sa invete si sa inteleaga ca vei invinge . Este foarte important ca sufletul tau si mintea ta sa fie puternice si atunci cu siguranta reusesti.
    Iti cade parul, nici o problema, exista peruci foarte naturale si destul de ieftine. Poti de asemeneasa sa lansezi o noua moda , de ce numai barbatii ar umbla rasi in cap.
    Un lucru este foarte important, dar, cine te iubeste cu adevar nu te iubeste pentru parul sau silueta ta, te iubeste pe tine pentru ceea ce esti tu. Pare paradoxal dar in astfel de momente poti sa descoperi cine este alaturi de tine in momentele grele, cine te iubeste cu adevarat .
    Vei fi surprins ca realitatea de dinainte este cu totul alta decat realitatea de acum.
    Este pacat ca trebuie sa treci prin astfel de momente ca sa-ti dai seama ce conteaza cu adevarat in viata, iti dai seama ca scara valorilor in care ai crezut, se schimba cu 360 de grade.
    Lucrurile materiale sunt atat de lipsite de importanta, conteaza in primul rand sa fi sanatos, conteaza ca cei dragi sa-ti fie alaturi.
    Atunci cand vei fi trecut peste toate vei fi un invingator pe care nimeni si nimic nu-l mai poate invinge.
    Imi spune-a cineva, `ai trecut cu atata demnitate peste toate`. Da, am trecut si sunt convinsa ca si voi a-ti invinge la fel, pentru ca noi suntem femei si mame si va spun un secret suntem cele mai puternice fiinte de pe pamant.

Lasă un răspuns

