Castelul din Carpaţi şi Geoparcul Dinozaurilor, promovate la Târgul de Turism

Târgul de Turism al României numără 160 de expozanţi din ţară, plus reprezentanţi din alte 22 de ţări. Standul judeţului Hunedoara propune turiştilor atât Castelul din Carpaţi, cât şi trasee tematice în Geoparcul Dinozaurilor.

 

Atuurile judeţului nostru încep cu Parcul Naţional Retezat şi Parcul Natural Grădiştea Muncelului-Cioclovina. Vizitatorilor le sunt aduse în atenţie atât Calea Lupului, cât şi Castelul Corvinilor şi staţiunea Geoagiu Băi. Iubitorii muntelui sunt aşteptaţi în staţiunea Straja, unde pofta de adrenalină înseamnă tiroliană, escaladă şi rafting pe Jiu.

“De la standul nostru nu lipsesc produsele tradiţionale naturale din Ţara Moţilor, precum virşli de Brad, tobă de casă, caltaboş moţesc şi şuncă ardelenească”,

a declarat directorul Companiei Judeţene de Turism Hunedoara, Marin Avrămică.

sursa

Proiectul turistic “Castelul din Carpati” in Valea Jiului

Geoparcul dinozaurilor din Ţara Haţegului

Proiectul de muzicã si teatru medieval la Castelul Corvinilor


Din blogosfera.

Mirela Pete.Flori de Paști. Parfum de sărbătoare

Gina.în grădinița anotimpurilor

Daurel.Stropirea pomilor

15 Responses to Castelul din Carpaţi şi Geoparcul Dinozaurilor, promovate la Târgul de Turism

  1. Pingback: Destăinuiri | Gabriela Savitsky

  2. incertitudini spune:

    Gabi,
    Ești o ființă de mare sensibilitate, aducând mereu dovezi excelente!
    Avem atâtea locuri frumoase, unele devenind chiar teme de roman!
    Păcat este că ele nu sunt popularizeze eficient.
    O zi frumoasă îți doresc!

  3. Pingback: Am lipsit motivat « Hai ca se poate!

  4. Pingback: Lovitura – 4 « Ioan Usca

  5. Pingback: Indicii anatomice – 15 | Caius

  6. Pingback: Despre familia Columbeanu, Oana Zavoranu si Natalia Mateuţ

  7. Da, si marele masacru al cainilor abandonati! Atractie mondiala, dupa linsajul din China!

    Ieri ne-a tras-o mafia basista de nu ne-am vazut!

    Opozanti?! O mana de oameni, majoritatea anemici si apatici, unii plangand de nervi…

  8. Pingback: Salutam un blog nou: Clipe de Cluj «

  9. Gina, iti multumesc mult.Cum am vazut titlul, mi-am amintit ca am scris despre aceste proiecte si am vrut sa le reamintesc.
    O zi frumoasa si tie!

  10. Da, asta e ceva ce ma intristeaza foarte mult, mai ales ca multi dintre iubitorii de animale, nu au curajul sa ia atitudine,Cred ca unii dintre ei nu sunt decat falsi iubitori de animale si nu le pasa decat de viata lor si a familiei lor. 😦
    Nu am participat la miting, insa am incercat sa atrag atentia asupra acestei ticalsoii pe cele doua bloguri ale mele.In plus, atitudinea mea, comportamentul fata de animalute e un fel de incercare de a sensibiliza pe cei indiferenti sau care se tem de animale.
    Sunt mahnita ca oamenilor nu le pasa. 😦
    Sunt mahnita ca cei care ne conduc au castigat din nou.

  11. IN SEMN DE PROTEST FATA DE ACEASTA FARSA SINISTRA A MAFIEI PDLprelor, se vor organiza in parcul Izvor:

    – SPECTACOLE: SAMBATA (orele 12-19)! Multi artisti si-au anuntat prezenta, sper sa fie cat mai multa lume, macar acum!

    – PICHETARE: LUNI (orele 14-20) si MARTI (orele 10-18), in parcul Izvor!

    Luni sau marti se voteaza legea in plen!

  12. Vesti bune!De-ar fi asa, poate ca oamenii se vor sensibiliza si vor protesta.
    Ei nu inteleg ca votarea eutanasiei animalelor inseamna si eutanasia oamenilor.
    https://supravietuitor.wordpress.com/2011/04/08/protest-in-fata-camerei-deputatilor-luni-11-aprilie-intre-orele-1400-1700-in-parcul-izvor-impotriva-intentiei-de-a-se-adopta-eutanasia-in-masa-a-cainilor-comunitari/

  13. Meryem spune:

    Buna dminieata,lume!Ninu,mda…fa-mi pofta de mancare ca eu degeaba fac cura cu capsune,nu?Drept e ca nu am auzit in viata mea de asa ceva,ce-ai spus tu,habar nu aveam.Tot ce stiu si mama facea este indopatul gastei ca sa ii creasca mare ficatul si sa fie bun,adica gras si galben la culoare.Pe linkul ala nu este nicio poza,nimic,ci doar oferta…te-ai gandit ca m-ar interesa sa comand?

Lasă un răspuns

