Ajutati-l pe Cosmin!

Pe blogul CELLEI am citit despre cazul unui baiat care are nevoie de ajutorul nostru pentru a trai.

COSMIN DĂNILĂ

Buna,

Sunt Cosmin. Am aproape 10 ani. Ii implinesc pe 10 iulie 2011.
Provin dintr-o familie unita, cu doi parinti iubitori, care m-au crescut cu multa dragoste si m-au educat cum au putut mai bine.

Intr-o zi de toamna, in octombrie 2010, a inceput totul…Nu pot uita acea zi! Atunci a inceput durerea mea dar si disperarea parintilor mei!

„Vreau să trăiesc! Cu credinţă în Bunul Dumnezeu şi în voi, toţi oamenii din jurul meu care mă veţi ajuta să fiu sănătos, vreau să cred că încercarea de acum este doar un vis urât… un coşmar din care mă voi trezi cât mai curând…
Vreau să-mi continui şcoala, vreau să ajung medic, vreau să pot ajuta la rândul meu!”

  • Donatii

    Transfer bancar in conturile:
    LEI
    RO07BPOS70407015701RON02
    Bancpost, Sucursala Palat CFR

    LEI
    RO24VBBU2511BU3293692701
    Volksbank

    LEI
    RO20RNCB0746110647810001
    Banca Comercial Romana, Agentia Secuilor

    EURO
    RO66BPOS70407015701EUR01
    Bancpost, Sucursala Palat CFR
    Cod SWIFT: BPOSROBU

    Titular: Danila Vasile
    CNP: 1720301270631

    Prin telefon:
    (numar apelabil numai din reteaua Romtelecom)
    0900 900 080 – 10 EURO/apel

    PayPal:


  • Contact

    Danila Vasile
    0766.246.317

  • Multumiri

Din blogosfera.


Caius.Indicii anatomice – 15

Ioan Usca.Lovitura – 4

Theodora.Am lipsit motivat

Theodora.Despre familia Columbeanu, Oana Zavoranu si Natalia Mateuţ

Lasă un răspuns

