Freddie Mercury omagiat de Google la 65 de ani de la nasterea sa

Freddie Mercury Google Doodle

Google il omagiaza pe Freddie Mercury de ziua nasterii lui, 5 septembrie, cand ar fi implinit 65 de ani.

Freddy Mercury

Freddie Mercury (născut Farrokh Bulsara; 5 septembrie 1946 – 24 noiembrie 1991) muzician britanic, cunoscut ca lider al trupei britanice Queen (introdusă în Rock and Roll Hall of Fame în 2001). El este recunoscut pentru calităţile vocale şi pentru prestaţiile live. Drept compozitor, el a compus multe hituri internaţionale, incluzând “Killer Queen”, “Bohemian Rhapsody”, “Somebody to Love”, “We Are the Champions” şi “Little Thing Called Love”. Mercury a murit în urma unor complicaţii făcute din cauza SIDA.

Freddy Mercury:”Dacă mor mîine, nu-mi pare rău. Am trăit cu adevărat.”

Din blogosfera

CELLA.”mîna întinsă care nu spune o poveste… nu primeşte…”*

Ioan Usca.Ancheta – 3

Rokssana.pisicile din viata mea

freestyler.timp muzical

lunapatrata.Magazinul meu de vise…

9 Responses to Freddie Mercury omagiat de Google la 65 de ani de la nasterea sa

  1. CELLA spune:

    🙂 normal

  2. octavpelin spune:

    Dumnezeu sa-l odihneasca!

  3. Pingback: Eu, mie, imi, mi…Noi! « lunapatrata

  4. Marian din...Berceni spune:

    Stimata ” Supravietuitor” prietena noastra comuna Teodora Marinescu trece prin clipe grele. va rog sa luati legatura cu ea sa-i oferiti ceva incurajari deoarece are mare nevoie de asa ceva…macar de asa ceva. va multumesc anticipat pentru bunavointa.

  5. Pingback: noche bach | freestyler

  6. Pingback: Ancheta – 4 « Ioan Usca

  7. O pisiccă portocalie precum cea a lui Freddie Mercury am vrut să fur o dată. Nu știam că-i plac animăluțele.

  8. Pingback: Rokssana's Blog

  9. Marian din Berceni, doar acum am ajuns pe-aici si am vazut mesajul.Voi trece pe la ea sa vad ce s-a intamplat.
    Va multumesc ca mi-ati spus.

Lasă un răspuns

